پیوند ها
بررسی و شناخت ابعاد سازمانی و ماهیتی شركت هاي چند مليتي
توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))
فهرست مطالب
عنوان صفحه
تاريخچه شركتهاي چند مليتي............................................................................. 1
شركت بين المللي كوكاكولا
1- ليست فعاليتهاي كوكاكولا.............................................................................. 14
2- كارخانه هاي نوشابه سازي........................................................................... 16
3- محصولات كوكاكولا........................................................................................ 17
1-3- محصولات و ماركها.................................................................................... 20
2-3- محصولاتي كه با شكست مواجه شده ...................................................... 22
4- انتقادات........................................................................................................... 23
1-4- انحصار طلبي............................................................................................. 23
2-4- تمايز........................................................................................................... 24
3-4- جزئيات....................................................................................................... 24
4-4- كوكاكوكا در UK (اكراين).......................................................................... 25
1-4-4- تبليغات غذايي و چاقي كودكان............................................................ 25
5-4- كوكاكولا در هند......................................................................................... 25
1-5-4- استفاده از مواد شيميايي...................................................................... 26
2-5-4- استفاده از آب........................................................................................ 27
6-4- شركتهاي نوشابه سازي كوكاكولا و واحدهاي تجاري............................ 29
1-6-4- كلمبيا..................................................................................................... 30
2-6-4- گواتمالا.................................................................................................. 34
7-4- جنگ جهاني دوم و نازيسم........................................................................ 34
8-4- اشاره اي بر تجارت در اسرائيل و فلسطين............................................. 34
5- نكات تحسين................................................................................................... 36
6- تاريخچه.......................................................................................................... 37
1-6- جنگ جهاني دوم......................................................................................... 37
7- بابانوئل.......................................................................................................... 38
8- اعضاي هيئت مديره....................................................................................... 38
9- سهام................................................................................................................ 38
شركت هاي بين المللي BP
1- كليات شركت................................................................................................... 41
2- تاريخچه شركت.............................................................................................. 41
1-2- 1909 تا 1955........................................................................................... 43
2-2- 1960 و 1970............................................................................................ 46
3-2- 1980 و 1990............................................................................................ 46
4-2- در حال حاضر............................................................................................. 47
3- تصاوير........................................................................................................... 50
شركت هاي بين اللملي Bombardier
1- كليات شركت................................................................................................... 52
2- زمينه فعاليت شركت...................................................................................... 52
3- تاريخچه شركت.............................................................................................. 53
4- عناوين ........................................................................................................... 57
1-4- توسعه جهاني............................................................................................. 58
2-4- انتقادات...................................................................................................... 60
3-4- شخصيتهاي حقيقي و حقوقي شركت........................................................ 60
5- ساير موارد..................................................................................................... 61
شركت بين المللي Microsoft
1- تاريخچه شركت.............................................................................................. 65
1-1- 1981- 1975............................................................................................. 65
2-1- 1984- 1981............................................................................................. 67
3-1- 1991- 1985............................................................................................. 69
4-1- 1995- 1992............................................................................................. 71
5-1- 1999- 1995............................................................................................. 73
6-1- 2005-2000.............................................................................................. 76
7-1- 2006 و فراتر از آن................................................................................... 79
2- بخش هاي مختلف شركت............................................................................... 80
1-2- بخش محصولات و خدمات نرم افزاري شركت......................................... 80
2-2- بخش تجاري شركت.................................................................................. 83
3-2- بخش سرگرمي ها و ابزار شركت............................................................. 84
3- فرهنگ.............................................................................................................. 85
1-3- فرهنگ تجاري............................................................................................. 85
2-3- فرهنگ كاربران........................................................................................... 87
4- ساختار شركت................................................................................................ 88
5- سهام................................................................................................................ 90
6- تساوي حقوق و گوناگوني............................................................................. 91
7- آرم و نشان شركت......................................................................................... 92
8- انتقادات........................................................................................................... 92
9- دشواري هاي قبلي.......................................................................................... 94
راهكارهاي ورود ايران به بازارهاي بين المللي................................................ 96
منابع..................................................................................................................... 98
توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))
مبلغ واقعی 18,000 تومان 50% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان
برچسب های مهم