پیوند ها
فهرست مطالب
عنوان صفحه
1-7- تعاریف نظری وعملیاتی متغییرهای تحقیق 9
1-7-2- تعاریف عملیاتی متغییرها10
فصل دوم : ادبیات نظری و پیشینه تحقیق
2-2- مروری بر سیر تاریخی تشکیل آموزش خانواده و انجمن اولیا و مربیان در جهان و ایران 13
2-2-1- تاریخچه تشکیل آموزش خانواده13
2-2-2- تاریخچه انجمن ملی اولیاء ومربیان.. 14
2-3- اهداف انجمن اولیاء ومربیان.. 15
2-4- سازمان مرکزی انجمن اولیاء ومربیان 16
2-4-1- اساس نامه انجمن مرکزی اولیاءومربیان جمهوری اسلامی ایران.. 16
2-4-2- اهداف انجمن مرکزی اولیاء و مربیان جمهوری اسلامی ایران 17
2-5-1- منشاء خانواده وتحولات تاریخی آن 18
2-5-3- کارکرد های اصلی خانواده در حوزه تعلیم وتربیت 19
2-5-4- اشکال مختلف خانواده و خصوصیات آنها 20
2-5-5- الگوهای تعاملی خانواده 20
2-5-6- دیدگاه های اساسی خانواده22
2-5-6-4- نقش ها و وظایف خانواده 24
2-5-7- ضرورت و اهمیت آموزش خانواده 25
2-5-8- مبانی روانشناختی آموزش خانواده26
2-5-9- عوامل اثر گذار برخانواده28
2-5-11- محتوا وعناوین آموزشی دوره های آموزش خانواده29
2-5-12- شیوه های اجرای برنامه آموزش خانواده 31
2-6- بخش دوم:طیف دیدگاه های تربیتی.. 38
2-6-4- دیدگاه فرایند شناختی.. 42
2-6-5- دیدگاه انسان گرایانه. 43
2-6-6- دیدگاه ماورای فردی یا کل گرایانه. 44
2-6-7- دیدگاه های متفکرین تربیتی.. 45
2-6-7-3- دیدگاه امام خمینی (ره)47
2-6-8- دیدگاه متفکرین غرب درزمینه تعلیم وتربیت 48
2-6-8-4- دیدگاه برتراندراسل 49
2-7- عوامل آموزشی و اجتماعی در مشکلات تحصیلی دانش آموزان 49
2-8- عدم ارتباط میان خانه ومدرسه 51
2-9-1- تحقیقات صورت گرفته در داخل کشور51
2-9-2- تحقیقات صورت گرفته در خارج از کشور55
فصل سوم : روش تحقیق
3-3- طرح پژوهش و منطق استفاده از آن.. 59
3-7- روش و ابزار جمع آوری اطلاعات... 60
3-9- روش تجزیه وتحلیل داده ها62
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات
4-1-1 یافته های توصیفی پس آزمون فرضیه اول (معرفتی –شناختی)65
4-1-2 یافته های توصیفیپس آزمون فرضیه دوم (حجاب و پوشش)65
4-1-3 یافته های توصیفیپس آزمون فرضیه سوم (گفتار مادران)66
4-1-4یافته های توصیفیپس آزمون فرضیه چهارم (رفتار شناختی)66
4-2 یافته ها در چهارچوب فرضیات پژوهش.... 67
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
مبلغ واقعی 15,000 تومان 50% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 7,500 تومان
برچسب های مهم