پیوند ها
کار تحقیقی استعدادهای اهمیت آموزش و پرورش درخشان
توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))
فهرست مطالب
آموزش |
1 |
اهميت آموزش و پرورش |
1 |
محتواي آموزش و پرورش |
1 |
رده بندي مسائل آموزش و پرورش |
2 |
اهداف در نظام آموزش و پرورش |
3 |
اصول كلي و اصول برنامه ريزي آموزشي در دورة متوسطه |
4 |
تعريف آموزش و پرورش دوره متوسطه |
5 |
اهميت آموزش و پرورش دوره متوسطه |
6 |
ويژگيهاي آموزش متوسطه |
7 |
ويژگيهاي دانش آموزان دوره متوسطه |
7 |
تاريخچه ظهور و تكوين آموزش و پرورش دورة متوسطه |
8 |
طرح جديد آموزش دورة متوسطه |
10 |
دلايل اولويت اجراي طرح جديد متوسطه |
11 |
اهداف دوره متوسطه |
12 |
ساختار دوره هاي متوسطه، پيش دانشگاهي و كارداني پيوسته |
14 |
اهداف و سياستهاي كلي از پيدايش گروه استعدادهاي درخشان در نظام آموزشي |
16 |
ساختار آموزشي و تشكيلاتي دورة متوسطه استعدادهاي درخشان |
17 |
شيوه ها و روشهاي مختلف آموزش و تدريس علوم |
17 |
روش آموزشي تدريس به گروههاي كوچك |
19 |
انتخاب وضعيت فيزيكي در آموزش به شيوه گروههاي كوچك |
20 |
روش آموزش فردي |
21 |
يادگيري به روش تحقيق يا اكتشاف آزاد |
21 |
آموزش و يادگيري به روش اكتشاف هدايت شده |
22 |
آموزش به روش اكتشاف هدايت شده |
22 |
مزاياي روش اكتشاف هدايت شده |
23 |
تغيير انگيزه بيروني دانش آموزان به انگيزه دروني |
23 |
نبود بهترين راه آموزش علوم براي همه كودكان |
24 |
روش پيشنهادي آموزش علوم براي گروه استعدادهاي درخشان |
24 |
تحقيق و پژوهش |
26 |
ضرورت پژوهش |
27 |
فوائد پژوهش |
28 |
در جنبة اجتماعي |
28 |
اهداف و مقاصد پژوهش |
29 |
ضرورت امر پژوهش در توسعه علم |
29 |
ضرورت امر پژوهش و تربيت پژوهشگر در سيستم آموزش فوق |
29 |
تاثير عواملي فيزيكي معماري بر عملكرد قرارگاههاي تربيتي |
31 |
(تاثير عوامل معماري بر فضاهاي آموزشي) |
|
تاثير عوامل فيزيكي – معماري در عملكرد قرارگاههاي تربيتي |
31 |
تاثير (ساخت) يا (معماري) در عملكرد قرارگاههاي تربيتي |
31 |
تاثير عوامل (فيزيكي ) در عملكرد قرارگاه هاي تربيتي |
31 |
خصوصيت فيزيكي مدرسه |
32 |
خصوصيت فيزيكي ساختمانهاي مدارس |
32 |
اندازه كلاسها و مدارس |
33 |
ساختار و سازماندهي محيط مدرسه |
34 |
مدرسه كوچك، مدرسه بزرگ ، تاثير اندازه مدرسه |
34 |
تاثير اندازه مدرسه بر دانشآموزان |
36 |
رنگ آميزي مدرسه |
42 |
رنگ آميزي فضاي داخلي كارگاه و هنرستانها |
43 |
تاثير گروه سني خاص و ويژگي هاي روحي و جسمي آنها و تاثير آن بر معماري محيط آموزشي |
45 |
مفهوم نوجواني و جواني و روانشناسي گروه مخاطب (14 تا 18 سال) |
45 |
مفهوم نياز و بررسي آن در جوانان |
45 |
تقسيم بندي نيازها |
46 |
نيازهاي فيزيولوژيك |
46 |
طبقه بندي نيازهاي جوانان |
47 |
تفاوت هاي رشدي و ساختاري در دخترها و پسرها در گروه سني دبيرستان و كلاس درس مطلوب |
48 |
تفاوت هاي رشدي و ساختاري |
48 |
تفاوت هاي كاركردي: |
48 |
استدلال انتزاعي و عيني |
49 |
يادگيري متفاوت در دخترها و پسرها |
51 |
ويژگي هاي افراد سرآمد و تيزهوش و اقدامات و توصيه هاي آموزشي |
52 |
علل سرآمدي |
53 |
ويژگيهاي رواني و عاطفي |
54 |
اقدامات آموزشي |
55 |
توصيه هاي آموزشي |
56 |
تاثير عوامل سازماني و تغييرات آن بر فضاهاي آموزش |
59 |
ضوابط و معيارهاي استاندارد طراحي فضاهاي آموزشي |
62 |
فضاهاي مورد نياز مدارس |
63 |
فضاهاي تحصيلي |
64 |
كلاس آموزش دروس نظري (از لحاظ عملكرد ) |
64 |
كلاس آموزش دروس تجربي |
64 |
پاره اي از ويژگيهاي خاص فضاي تدريس ابتداييك |
65 |
ويژگيهاي كتابخانه |
68 |
توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))
مبلغ واقعی 18,000 تومان 50% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان
برچسب های مهم