پیوند ها
بررسی تاثیر سهم خود ارزیابی یادگیرنده برای بهبود روند یادگیری در دانش آموزان دوره ی اول متوسطه شهرستان قصرشیرین
توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))
فهرست مطالب
فصل اول: کلیات پژوهش
1-6-تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها:7
فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش
2-2-یادگیری و مبانی نظری یادگیری 9
2-2-2-يادگیری در کشورهای درحالتوسعه11
2-2-3-اهمیت و فوايد يادگیری سیار در کشورهای درحالتوسعه12
2-3-4-سنجش پیشرفت تحصیلی جهت ایجاد یادگیری مادامالعمر 15
2-3-8-دسته بندی گرانلاند از آزمونهای عملکردی 21
2-3-10-مفهوم یادگیری خود ارزیابی 24
2-3-11-مدلها و نظریههای یادگیری خودتنظیمی 24
2-3-12-ویژگی یادگیرندگان خودتنظیم 32
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
3-6-2- تعیین پایاییپرسشنامهها42
3-7-روشهای تجزیه و تحلیل دادهها42
3-7-1- آزمون کولموگروف-اسمیرنوف 42
فصل چهارم: یافته های پژوهش
4-2-تجزیه و تحلیل توصیفی متغیرها44
4-2-2-آزمون نرمال بودن توزیع دادهها45
فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری
5-4-پیشنهاد هایی برای مطالعات آتی 61
توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))
مبلغ واقعی 18,000 تومان 50% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان
برچسب های مهم