تحلیل مقایسه ای مبانی رفتار سازمانی کارمندان دانشگاه شیراز
توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول: کلیات پژوهش
1-1 مقدمه................................................................................................................................................ 2
1-2- بیان مسأله.................................................................................................................................... 4
1-3- ضرورت و اهمیت پژوهش....................................................................................................... 7
1-4- اهداف پژوهش............................................................................................................................ 11
1-5- سؤالات پژوهش.......................................................................................................................... 11
1-6- تعاریف مفهومی متغیر ها....................................................................................................... 12
1-6-1-رفتار سازمانی.................................................................................................................... 12
1-6-2-مبانی رفتار سازمانی........................................................................................................ 12
1-6-3-عوامل فردی...................................................................................................................... 12
1-6-4 -عوامل گروهی................................................................................................................ 13
1-6- 5-عوامل سازمانی................................................................................................................ 13
1-7- تعاریف عملیاتی متغیر ها........................................................................................................ 14
1-7-1 - مبانی رفتار سازمانی..................................................................................................... 14
2-7-2- عوامل فردی..................................................................................................................... 14
1-7-3- عوامل گروهی.................................................................................................................. 14
1-7-4- عوامل سازمانی................................................................................................................ 15
1-7-5- معیارهای مقایسه............................................................................................................ 15
عنوان صفحه
فصل دوم: پیشینه پژوهش
2-مقدمه.................................................................................................................................................... 17
2- 1 - مبانی نظری.............................................................................................................................. 17
2-2- سطوح، مدلها و چارچوبهای رفتار سازمانی......................................................................... 20
2-3- بعد فردی...................................................................................................................................... 23
2-3-1- ویژگیهای بیوگرافیک..................................................................................................... 24
2-3-1-1- سن......................................................................................................................... 24
2-3-1-2- جنسیت................................................................................................................ 24
2-3-1-3- وضعیت تأهل...................................................................................................... 24
2-3-2- شخصیت........................................................................................................................... 25
2-3-2-1- تعاریف مختلف در باب شخصیت................................................................... 25
2-3 -2-2-سطوح مختلف شخصیت.................................................................................. 26
2-3-2-3- نظریه های مختلف در باب شخصیت.......................................................... 26
2-3-2-3-1-رویکردهای نظریه ای.............................................................................. 26
2-3-2-3-2-رویکرد اندیشه نگارانه............................................................................. 28
2-3-2-3-3- رویکرد تحلیل روانشناختی و رویکرد شناختی............................. 29
2-3-2-3-4-نظریات نوع شناختی.............................................................................. 29
2-3-2-3-5- رویکرد خصایص...................................................................................... 30
2-3-2-3-6-رویکرد انسان شناسانه............................................................................ 31
2-3-2-3-7-رویکرد التقاطی یا تلفیقی ..................................................................... 31
2-3-2-3-8-رویکردهای مربوط به رشد.................................................................... 31
2-3-2-3-9- رویکرد خصایص اجتماعی، ادراک شخصی و ثبات عاطفی ....... 32
2-3-2-4- نقش شخصیت در رفتار.................................................................................... 33
عنوان صفحه
2-3-3- هوش................................................................................................................................. 34
2-3-3-1- تعاریف مختلف در باب هوش......................................................................... 34
2-3-3-2- انواع هوش........................................................................................................... 34
2-3-3-3- نقش هوش در رفتار.......................................................................................... 36
2-3-4- توانایی................................................................................................................................ 37
2-3-4-1- تعاریف موجود در باب توانایی......................................................................... 37
2-3-4-2- انواع توانایی.......................................................................................................... 37
2-3-4-3- نقش توانایی در رفتار........................................................................................ 40
2-3-5- نظام اعتقادی...................................................................................................................... 40
2-3-5-1- انواع ارزش ها...................................................................................................... 41
2-3-5-2- منابع ارزش.......................................................................................................... 43
2-3-5-3- نقش نظام اعتقادی و ارزشها در رفتار.......................................................... 43
2-3-6- نگرشها............................................................................................................................ 44
2-3-6-1- تعاریف موجود پیرامون نگرش........................................................................ 44
2-3-6-2- کارکرد های نگرش............................................................................................ 44
2-3-6-3- تفاوت ارزشها و نگرشها..................................................................................... 45
2-3-6-4- اجزای تشکیل دهنده نگرش.......................................................................... 46
2-3-6-5- نگرشهای مربوط به رفتار سازمانی................................................................. 46
2-3-6-5-1- رضایت شغلی.......................................................................................... 47
2-3-6-5-2- تعهد سازمانی.......................................................................................... 47
2-3-6-5-3- ناهماهنگی شناختی............................................................................ 48
2-3-6-6- نقش نگرش در رفتار................................................................................... 48
2-3-7- ادراک................................................................................................................................. 49
2-3-7-1- تعاریف مربوط به ادراک................................................................................... 50
عنوان صفحه
2-3-7-2- کاربرد ادراک در رفتار سازمانی...................................................................... 50
2-3-7-3- نظریه های موجود در باب ادراک.................................................................. 50
2-3-7-3-1- نظریه اسناد.............................................................................................. 50
2-3-7-3-2-کانون کنترل.............................................................................................. 51
2-3-7-4- عوامل تأثیرگذار بر ادراک افراد...................................................................... 51
2-3-7-5- نقش ادراک در رفتار......................................................................................... 52
2-3-8- یادگیری............................................................................................................................ 53
2-3-8-1- تعاریف موجود در باب یادگیری..................................................................... 53
2-3-8-2- نظریه های موجود در باب یادگیری.............................................................. 54
2-3-8-2-1- نظریه های رفتاری................................................................................. 54
2-3-8-2-2- نظریات شناختی..................................................................................... 55
2-3-8-3- انواع یادگیری...................................................................................................... 56
2-3-8-4- نقش یادگیری در رفتار..................................................................................... 56
2-3-9- انگیزش............................................................................................................................. 57
2-3-9-1- تعاریف موجود در باب انگیزش...................................................................... 57
2-3-9-2- ابعاد انگیزش........................................................................................................ 57
2-3-9-3- عناصر متشکله انگیزش.................................................................................... 58
2-3-9-4- نظریه های موجود در باب انگیزش............................................................... 58
2-3-9-4-1- نظریه های محتوایی.............................................................................. 58
2-3-9-4-2- نظریه های فرایندی............................................................................... 59
2-3-9-5- نقش انگیزش در رفتار...................................................................................... 61
2-4- بعد گروهی................................................................................................................................... 63
2-4-1- ویژگی های گروه............................................................................................................ 64
2-4-1-1- نقش....................................................................................................................... 64
عنوان صفحه
2-4-1-2- هنجارها................................................................................................................. 65
2-4-1-3- موقعیت................................................................................................................. 65
2-4-1-4- اندازه...................................................................................................................... 65
2-4-1-5- انسجام................................................................................................................... 66
2-4-1-6- ترکیب گروه......................................................................................................... 66
2-4-1-7- مقام فردی............................................................................................................ 67
2-4-2- دلایل پیوستن افراد به گروهها................................................................................... 67
2-4-3- رهبری............................................................................................................................... 68
2-4-3-1- تعاریف موجود در باب رهبری........................................................................ 68
2-4-3-2- ابعاد متمایز کننده رهبری و مدیریت در سازمان...................................... 69
2-4-3-3- دیدگاههای مختلف در باب رهبری............................................................... 70
2-4-3-3-1- رویکرد خصایص...................................................................................... 71
2-4-3-3-2-رویکرد رفتاری.......................................................................................... 71
2- 4-3-3-3-رویکرد کارکردی (گروهی)................................................................... 73
2-4-3-4- سبک های رهبری............................................................................................. 77
2-4-3-5- نقش رهبری در رفتار........................................................................................ 78
2-4-4- ارتباطات............................................................................................................................ 78
2-4-4-1- تعاریف موجود در باب ارتباطات..................................................................... 79
2-4-4-2- کارکردهای ارتباطات در سازمان.................................................................... 79
2-4-4-3- کانالها و جهت های ارتباطی در سازمان....................................................... 80
2-4-2-4- انواع ارتباطات .................................................................................................... 80
2- 4-5- نظریه اسلام در مورد ارتباطات................................................................................. 82
2-4-6- موانع ارتباطی در سازمان............................................................................................. 82
2-4-7- نقش ارتباطات در رفتار................................................................................................ 83
عنوان صفحه
2-4-7- قدرت................................................................................................................................. 83
2-4-7-1- تعاریف قدرت...................................................................................................... 84
2-4-7-2- منابع و سطوح قدرت در سازمان................................................................... 85
2-4-7-3- زوایای مهم قدرت.............................................................................................. 88
2-4-7-4- انواع دیدگاهها و رویکردها در باب قدرت سازمانی.................................... 88
2-4-7-4-1- رویکردهای احتمالی قدرت................................................................. 88
2-4-7-4-2- قدرت ناشی از ساختار.......................................................................... 88
2-4-7-4-3- رویکردهای کثرت گرایی به قدرت .................................................. 89
2-4-7-4-4- ﺑﺮرﺳﻲﻗﺪرتدردﻳﺪﮔﺎهﺳﺎﺧﺘﺎري............................................................. 89
2-4-7-4-5- ﺑﺮرﺳﻲﻗﺪرتدردﻳﺪﮔﺎهﻧﻈﺮﻳﻪﭘﺮدازانﻛﻨﺶﻣﺘﻘﺎﺑﻞ................................ 90
2-4-7-4-6- دیدگاه اسلام در مورد قدرت.............................................................. 91
2-4-7-5- نقش قدرت در رفتار.......................................................................................... 91
2-4-8- سیاست............................................................................................................................. 92
2-4-8-1- تعاریف سیاست................................................................................................... 92
2-4-8-2- دلایل بروز رفتار سیاسی در سازمان............................................................. 93
2-4-8-3- عوامل بروز رفتار سیاسی................................................................................ 93
2-4-8-4- سطوحعمل سیاسی در سازمان...................................................................... 95
2-4-8-5- دیدگاههای مربوط به سیاست درسازمان..................................................... 95
2-4-8-6- سیاست به عنوان وسیله ای برای حفاظت شخصی.................................. 96
2-4-8-7- انواع راهبردهای سیاسی.................................................................................. 96
2-4-8-8-شکل گیری رفتار سیاسی و تأثیر آن در سازمان........................................ 97
2-4-8-9- انواع رفتارهای سیاسی در سازمان................................................................ 98
2-8-8-9-1- انواع تاکتیکهای سیاسی....................................................................... 98
2-6-8-9-2- انواع بازیهای سیاسی.......................................................................... 100
عنوان صفحه
2-4-8-9-3- انواع بازیهای قدرت............................................................................. 102
2-4-8-10- نقش سیاست در رفتار........................................................................... 103
2-4-9- تعارض............................................................................................................................. 104
2-4-9-1- تعاریف موجود پیرامون تعارض..................................................................... 105
2-4-9-2- کارکردهای تعارض در سازمان...................................................................... 106
2-4-9-3- انواع و سطوح تعارض سازمانی..................................................................... 107
2-4-9-4- طرق بررسی تعارض در سازمان................................................................... 109
2-4-9-5- منابع تعارض در سازمان................................................................................. 110
2-4-9-7- عوامل بروز تعارض در سازمان...................................................................... 110
2-4-9-9- دیدگاههای موجود در رابطه با تعارض....................................................... 111
2-4-9-9-1- دیدگاه نظریه پردازان کلاسیک........................................................ 111
2-4-9-9-2- دیدگاه نهضت روابط انسانی............................................................... 111
2-4-9-9-3- دیدگاه تعاملگرایان................................................................................ 111
2-4-9- 10- نقش تعارض در رفتار................................................................................. 112
2-4-10 - سرمایه اجتماعی...................................................................................................... 113
2-4-10-1- تعاریف موجود................................................................................................ 113
2-4-10-2- مزایای سرمایه اجتماعی.............................................................................. 115
2-4-10-3- تأثیرات سرمایه اجتماعی............................................................................ 115
2-4-10-4- ابعاد سرمایه اجتماعی.................................................................................. 115
2-4-10-5- سطوح تحلیل سرمایه اجتماعی................................................................ 116
2-4-10-6- عناصر و ابعاد سرمایه اجتماعی................................................................. 116
2-4-10-7- منابع، مکانیسمها و پیامدهای سرمایه اجتماعی................................... 119
2-4-10-8- نقش سرمایه اجتماعی در رفتار................................................................ 120
2-5- بعد سازمانی............................................................................................................................... 120
عنوان صفحه
2-5-1- ساختار............................................................................................................................. 121
2-5-1-1- تعاریف موجود در باب ساختار...................................................................... 121
2-5-1-2- عناصر سازنده ساختار سازمانی..................................................................... 122
2-5-1-5- انواع رویکردهای مربوط به ساختار ............................................................ 123
2-5-1-5-1- رویکردهای اولیه................................................................................... 123
2-5-1-5-2- رویکردهای سنتی................................................................................. 123
2-5-1-5-3- رویکرد روابط انسانی............................................................................ 123
2-5-1-5-4-رویکرد اقتضایی....................................................................................... 124
2-5-1-6- انواع ساختار سازمانی...................................................................................... 124
2-5-1-6- نقش ساختار در رفتار...................................................................................... 126
2-5-2- استراتژی......................................................................................................................... 127
2-5-2-1- تعاریف موجود پیرامون استراتژی................................................................ 127
2-5-2-2- چارچوب های استراتژی................................................................................. 129
2-5-2-3- رویکردهای مختلف در مورد استراتژی....................................................... 129
2-5-2-3-1- مکتب تدبیر............................................................................................ 130
2-5-2-3-2- مکتب برنامه ریزی................................................................................ 130
2-5-2-3-3- مکتب جایگاه یابی................................................................................ 130
2-5-2-3-4- مکتب کارآفرینی................................................................................... 131
2-5-2-3-5- مکتب ادراکی......................................................................................... 131
2-5-2-3-6- مکتب یادگیری.................................................................................... 131
2-5-2-3-7- مکتب قدرت گرایی.............................................................................. 131
2-5-2-3-8- مکتب فرهنگی...................................................................................... 132
2-5-2-3-9- مکتب محیط گرایی............................................................................. 132
2-5-2-3-10- مکتب تلفیقی..................................................................................... 132
عنوان صفحه
2-5-2-4- نقش استراتژی در رفتار.................................................................................. 132
2-5-3- تکنولوژی......................................................................................................................... 133
2-5-3-1- تعاریف موجود................................................................................................... 133
2-5-3-2- انواع تکنولوژی................................................................................................... 134
2-5-3-2-1- تکنولوژی عملیاتی................................................................................ 134
2-5-3-2-2- تکنولوژی اطلاعاتی.............................................................................. 135
2-5-3-3- دیدگاههای موجود پیرامون تکنولوژی........................................................ 135
2-5-3-3-1- دیدگاه تامپسون.................................................................................... 135
2-5-3-3-2- دیدگاه وودوارد 1980........................................................................ 135
2-5-3-3-3- دیدگاه پرو 1970................................................................................ 135
2-5-3-4- سطوح مختلف تکنولوژی................................................................................ 136
2-5-4- طراحی کار..................................................................................................................... 136
2-5-4-1- تعاریف موجود................................................................................................... 137
2-5-4-2- رویکردها و مدلهای مربوط به طراحی کار ................................................ 137
2-5-4-2-1- رویکرد فردریک تیلور(1900).......................................................... 137
2-5-4-2-2- ساده سازی شغل.................................................................................. 137
2-5-4-2-3- بزرگ سازی شغل................................................................................. 137
2-5-4-2-4- چرخش شغل........................................................................................ 137
2-5-4-2-5-غنی سازی شغل.................................................................................... 138
2-5-4-2-6- پردازش اطلاعات اجتماعی................................................................ 138
2-5-4-2-7- مدل ویژگیهای شغل............................................................................ 138
2-5-4-4- نقش طراحی کار در رفتار.............................................................................. 139
2-5-5- فرهنگ............................................................................................................................ 140
2-5-5-1- تعاریف موجود پیرامون فرهنگ سازمانی................................................... 140
عنوان صفحه
2-5-5-2- عملکرد فرهنگ سازمانی................................................................................ 141
2-5-5-3- اجزای فرهنگ سازمانی و سطوح تحلیل فرهنگ در سازمان............... 142
2-5-5-5- ویژگیهای اساسی فرهنگ سازمانی.............................................................. 143
2-5-5-6- انواع فرهنگ سازمانی...................................................................................... 144
2-5-5-7- نقش فرهنگ در رفتار..................................................................................... 147
2-5-6- جو سازمانی.................................................................................................................... 148
2-5-6-1- تعاریف موجود................................................................................................... 149
2-5-6-2- تفاوت فرهنگ و جو سازمانی........................................................................ 150
2-5-6-3- ابعاد جو............................................................................................................... 151
2-5-6-4- انواع جو سازمانی.............................................................................................. 152
2-5-6-5- دیدگاههای گوناگون در مورد شکل گیری جّوسازمانی........................... 156
2-5-6-5-1- رویکردساختاری.................................................................................... 156
2-5-6-5-2- رویکرد ادراکی....................................................................................... 156
2-5-6-5-3- رویکرد تعاملی........................................................................................ 156
2-5-6-5-4- رویکردفرهنگی...................................................................................... 157
2-5-6-5-5- رویکرد بعد خاص جو.......................................................................... 157
2-5-6-5-6- رویکرد جهانی........................................................................................ 157
2-5-6-5-7- رویکرد چند بعدی جهانی.................................................................. 157
2-5-6-5-8- رویکرد قلمرو خاص............................................................................. 157
2-5-6-6- رابطه و تأثیر جو سازمانی بر سطوح مختلف سازمانی............................ 158
2-5-6-7- نقش جوسازمانی در رفتار.............................................................................. 158
2-5-7- محیط سازمانی.............................................................................................................. 159
2-5-7-1- تعاریف موجود................................................................................................... 160
2-5-7-2- انواع محیط سازمانی........................................................................................ 160
عنوان صفحه
2-5-7-3- ویژگیهای محیط سازمانی ........................................................................... 162
2-5-7-4- نقش اقتضائات محیطی در رفتار.................................................................. 163
2-6- جمع بندی و نتیجه گیری.................................................................................................... 164
2-7- پیشینه های پژوهش............................................................................................................... 167
2-7-1- پیشینه انگیزش............................................................................................................ 167
2-7-1-1- پژوهشهای داخلی............................................................................................. 167
2-7-1-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................... 170
2-7-2- نگرش............................................................................................................................... 171
2-7-2-1- پژوهشهای داخلی............................................................................................. 171
2-7-2-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................... 172
2-7-3- نظام اعتقادی................................................................................................................. 173
2-7-3-1- پژوهشهای داخلی............................................................................................. 173
2-7-3-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................... 174
2-7-4- ادراک............................................................................................................................... 175
2-7-4-1- پژوهشهای داخلی............................................................................................. 175
2-7-4-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................... 177
2-7-5- توانایی.............................................................................................................................. 178
2-7-5-1- پژوهشهای داخلی............................................................................................. 178
2-7-5-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................... 178
2-7-6- هوش................................................................................................................................ 179
2-7-6-1- پژوهشهای داخلی............................................................................................. 179
2-7-6-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................... 182
2-7-7- یادگیری........................................................................................................................... 183
2-7-7-1- پژوهشهای داخلی............................................................................................. 183
عنوان صفحه
2-7-7-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................... 184
2-7-8- شخصیت......................................................................................................................... 185
2-7-8-1- پژوهشهای داخلی................................................................................................ 185
2-7-8-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................... 186
2-7-9- رهبری............................................................................................................................. 188
2-7-9-1- پژوهشهای داخلی............................................................................................. 188
2-7-9-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................... 190
2-7-10- ارتباطات....................................................................................................................... 191
2-7-10-1- پژوهشهای داخلی.......................................................................................... 191
2-7-10-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................ 192
2-7-11- قدرت............................................................................................................................ 193
2-7-11-1- پژوهشهای داخلی.......................................................................................... 193
2-7-11-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................ 194
2-7-12- سیاست........................................................................................................................ 194
2-7-12-1- پژوهشهای داخلی.......................................................................................... 194
2-7-12-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................ 196
2-7-13- تعارض.......................................................................................................................... 197
2-7-13-1- پژوهشهای داخلی.......................................................................................... 197
2-7-13-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................ 198
2-7-14- سرمایه اجتماعی....................................................................................................... 199
2-7-14-1- پژوهشهای داخلی.......................................................................................... 199
2-7-14-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................ 200
2-7-15- فرهنگ......................................................................................................................... 201
2-7-15-1- پژوهشهای داخلی.......................................................................................... 201
عنوان صفحه
2-7-15-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................ 203
2-7-16- تکنولوژی..................................................................................................................... 203
2-7-16-1- پژوهشهای داخلی.......................................................................................... 203
2-7-16-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................ 203
2-7-17- ساختار.......................................................................................................................... 204
2-7-17-1- پژوهشهای داخلی.......................................................................................... 204
2-7-17-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................ 206
2-7-18- جو................................................................................................................................. 208
2-7-18-1- پژوهشهای داخلی.......................................................................................... 208
2-7-18-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................ 211
2-7-19- استراتژی...................................................................................................................... 213
2-7-19-1- پژوهشهای داخلی.......................................................................................... 213
2-7-19-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................ 214
2-7-20- محیط........................................................................................................................... 215
2-7-20-1- پژوهشهای داخلی.......................................................................................... 215
2-7-20-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................ 216
2-7-21- طراحی شغل.............................................................................................................. 216
2-7-21-1- پژوهشهای داخلی.......................................................................................... 216
2-7-22-2- پژوهش های خارجی................................................................................... 217
2-7-22- ویژگیهای بیوگرافیک و ویژگیهای گروه.............................................................. 217
2-7-22-1- پژوهشهای داخلی.......................................................................................... 217
2-7-22-12- پژوهشهای خارجی.................................................................................... 218
2-8- جمع بندی فصل دوم.............................................................................................................. 219
عنوان صفحه
فصل سوم: روش پژوهش
3- مقدمه................................................................................................................................................ 227
3- 1- روش پژوهش........................................................................................................................... 227
3-2- جامعه آماري.............................................................................................................................. 227
3-3- نمونه و روش نمونهگيري....................................................................................................... 228
3-4- ابزار پژوهش ............................................................................................................................. 229
3-5- روایی و پایایی مقیاس .......................................................................................................... 230
3-5-1-روایی و پایایی ابعاد رفتار سازمانی ........................................................................... 230
3-5-2 - روایی و پایایی عوامل رفتار سازمانی...................................................................... 230
3-6- روش جمع آوري اطلاعات ................................................................................................... 232
3 – 7- روش تجزيه و تحليل دادهها............................................................................................. 232
فصل چهارم: یافته های پژوهش
4-1 مقدمه............................................................................................................................................. 234
4-2- تجزیه و تحلیل داده ها........................................................................................................... 234
4-2-1- سؤال اول: تأثیر مبانی فردی رفتار سازمانی در رفتار کارمندان
دانشگاه شیراز به چه میزان است؟............................................................................................ 234
4-2-2- سؤال دوم: تأثیر مبانی گروهی رفتار سازمانی در رفتار کارمندان
دانشگاه شیراز به چه میزان است؟........................................................................................... 235
4-2-3- سؤال سوم: تأثیر مبانی سازمانی رفتار سازمانی دررفتار کارمندان
دانشگاه شیراز به چه میزان است؟........................................................................................... 236
4-2-4- سؤال چهارم: آیا تفاوت معناداری بین میزان تأثیر عوامل بعد
فردی رفتار در رفتار کارمندان دانشگاه شیراز وجود دارد؟................................................ 237
4-2-5- سؤال پنجم: آیا تفاوت معناداری بین میزان تأثیر عوامل بعد گروهی
در رفتار کارمندان دانشگاه شیراز وجود دارد؟...................................................................... 239
عنوان صفحه
4-2-6- سؤال ششم: آیا تفاوت معناداری بین میزان تأثیر عوامل
بعد سازمانی در رفتارکارمندان دانشگاه شیراز وجود دارد؟............................................... 240
4-2-7- سؤال هفتم: آیا تفاوت معناداری بین میزان تأثیر مجموعه عوامل فردی،
گروهی و سازمانی در رفتار کارمندان دانشگاه شیراز وجود دارد؟ ................................... 242
4-3- خلاصه نتایج پژوهش.............................................................................................................. 245
فصل پنجم: بحث و نتيجهگيري
5-1- مقدمه........................................................................................................................................... 247
5-2- بحث و نتیجهگیری.................................................................................................................. 248
5-3- نتیجهگیری نهایی..................................................................................................................... 262
5-4- محدودیتها................................................................................................................................ 264
5-4-1- محدودیتهای اجرایی............................................................................................... 264
5-4-2- محدودیتهای پژوهشی.............................................................................................. 264
5-5-پیشنهادها..................................................................................................................................... 264
5-5-1-پیشنهادهای کاربردی.................................................................................................... 264
5-5-2- پیشنهادهای پژوهشی.................................................................................................. 266
فهرست منابع و مآخذ
منابع فارسی............................................................................................................................................ 268
منابع لاتین.............................................................................................................................................. 277
پیوست
پیوست1 مقیاس ارزیابی عوامل رفتار سازمانی ........................................................................... 310
توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))