سایت دانشجو سرا

بانک مقالات و پایان نامه های ((دانشجوسرا)) به آدرس اینترنتی ((www.daneshjosara.ir)) اولین و تنها پایگاه تخصصی مقالات و پایان نامه های دانشجویی می باشد که با بیش از چندین هزار فایل ورد پایان نامه و مقالات دانشجویی با قیمت بسیار منصفتنه و مناسب ((با تخفیف 50درصدی)) در خدمت دانشجویان و پژوهشگران و محققین عزیز می باشد. در راستای حمایت از دانشجویان عزیز هیات علمی و نویسندگان بنیاد علمی سایت دانشجوسرا تمامی فایل های موجود در این پایگاه اینترنتی را با 50درصد تخفیف عرضه می نماید. ((لازم به ذکر است تمامی درآمد حاصله از فروش فایل های تحقیق و پایان نامه صرف تهیه، خرید و بارگزاری فایل های تحقیق و پایان نامه جدید جهت ترویج علم در جامعه علمی کشور می باشد و سعی بر این داریم در این مسیر بزرگترین و جامع ترین پایگاه مقالات و پایان نامه های دانشجویی را رقم زنیم. هر فایل تحقیق وپایان نامه را که لازم دارید با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت تهیه شده و با قیمت بسیار ناچیزی در سایت بارگزاری شود))

پایان نامه و کار تحقیقی شیمی

پایان نامه و کار تحقیقی صنایع و معادن

پایان نامه و کار تحقیقی های علوم سیاسی و روابط بین الملل بین کشورها

پایان نامه و کار تحقیقی کامپیوتر، نرم افزار و فضای مجازی

پایان نامه و کار تحقیقی مهندسی مواد

پایان نامه و کار تحقیقی مهندسی مواد

پایان نامه و کار تحقیقی های نیروهای مسلح و نیروی انتظامی و نظامی

پایان نامه و کار تحقیقی های ورزش، آمادگی جسمانی و علوم تربیت بدنی

پایان نامه و کار تحقیقی های نجوم، هوا و فضا

پایان نامه و کار تحقیقی های کشاورزی و گلخانه ای، گل و گیاه

پایان نامه و کار تحقیقی های لیست نهایی علوم دینی و قرآنی، فقه، مذهب و الهیات

پایان نامه و کار تحقیقی جغرافیا، کشورشناسی و شهرشناسی

پایان نامه و کار تحقیقی دام و طیور ، حشره و پرنده شناسی

پایان نامه و کار تحقیقی زناشویی، ازدواج و خانواده در جامعه

پایان نامه و کارتحقیقی تغذیه و مواد غذایی

پایان نامه و کار تحقیقی های رشته ریاضی و آمار

پایان نامه و کار تحقیقی های رشته مدیریت

پایان نامه و کار تحقیقی هسته ای و تکنولوژی نو و جدید

پایان نامه و کار تحقیقی های هنر

پایان نامه و کار تحقیقی های شرکت های تجاری، بورس و کسب و کار، کارآفرینی و مشاغل

پایان نامه و کار تحقیقی فناوری علوم و ارتباطات و تکنولوژی پیشرفته نوین روز

پایان نامه و کار تحقیقی تنظیم خانواده و علوم پزشکی

پایان نامه و پروژه های فنی و مهندسی، مکانیک و علوم صنعتی

پایان نامه و کارتحقیقی ادبیات فارسی، تاریخ و مشاهیر ایران و جهان

پایان نامه و کار تحقیقی با موضوع مهندسی برق و مخابرات

پایان نامه ها و کار تحقیقی شهرشناسی و جغرافیا و وضعیت آب و هوایی و زمین شناسی

کار تحقیقی و پایان نامه های رشته مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

پایان نامه های علوم اجتماعی، جامعه شناسی، مطالعات مردم شناسی و جایگاه زن و مرد در جامعه

پایان نامه، کارتحقیقی و مقالات حسابداری، علوم اقتصادی، بانکی و مالیاتی

پایان نامه و مقالات مهندسی عمران و معماری و ساخت و ساز سازه ها

کارتحقیقی و پایان نامه علوم تربیتی، آموزشی، اجتماعی و دینی و اسلامی

پایان نامه و کار تحقیقی علوم سیاسی و روابط بین الملل بین کشورها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1228
  • بازدید دیروز : 768
  • بازدید کل : 1360418

پیوند ها

تحلیل مقایسه ای مبانی رفتار سازمانی کارمندان دانشگاه شیراز


تحلیل مقایسه ای مبانی رفتار سازمانی کارمندان دانشگاه شیراز

 تحلیل مقایسه ای مبانی رفتار سازمانی کارمندان دانشگاه شیراز

 

 

توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))

 

 

فهرست مطالب

عنوان صفحه

 

فصل اول: کلیات پژوهش

1-1 مقدمه................................................................................................................................................ 2

1-2- بیان مسأله.................................................................................................................................... 4

1-3- ضرورت و اهمیت پژوهش....................................................................................................... 7

1-4- اهداف پژوهش............................................................................................................................ 11

1-5- سؤالات پژوهش.......................................................................................................................... 11

1-6- تعاریف مفهومی متغیر ها....................................................................................................... 12

1-6-1-رفتار سازمانی.................................................................................................................... 12

1-6-2-مبانی رفتار سازمانی........................................................................................................ 12

1-6-3-عوامل فردی...................................................................................................................... 12

1-6-4 -عوامل گروهی................................................................................................................ 13

1-6- 5-عوامل سازمانی................................................................................................................ 13

1-7- تعاریف عملیاتی متغیر ها........................................................................................................ 14

1-7-1 - مبانی رفتار سازمانی..................................................................................................... 14

2-7-2- عوامل فردی..................................................................................................................... 14

1-7-3- عوامل گروهی.................................................................................................................. 14

1-7-4- عوامل سازمانی................................................................................................................ 15

1-7-5- معیارهای مقایسه............................................................................................................ 15

عنوان صفحه

 

فصل دوم: پیشینه پژوهش

2-مقدمه.................................................................................................................................................... 17

2- 1 - مبانی نظری.............................................................................................................................. 17

2-2- سطوح، مدلها و چارچوبهای رفتار سازمانی......................................................................... 20

2-3- بعد فردی...................................................................................................................................... 23

2-3-1- ویژگیهای بیوگرافیک..................................................................................................... 24

2-3-1-1- سن......................................................................................................................... 24

2-3-1-2- جنسیت................................................................................................................ 24

2-3-1-3- وضعیت تأهل...................................................................................................... 24

2-3-2- شخصیت........................................................................................................................... 25

2-3-2-1- تعاریف مختلف در باب شخصیت................................................................... 25

2-3 -2-2-سطوح مختلف شخصیت.................................................................................. 26

2-3-2-3- نظریه های مختلف در باب شخصیت.......................................................... 26

2-3-2-3-1-رویکردهای نظریه ای.............................................................................. 26

2-3-2-3-2-رویکرد اندیشه نگارانه............................................................................. 28

2-3-2-3-3- رویکرد تحلیل روانشناختی و رویکرد شناختی............................. 29

2-3-2-3-4-نظریات نوع شناختی.............................................................................. 29

2-3-2-3-5- رویکرد خصایص...................................................................................... 30

2-3-2-3-6-رویکرد انسان شناسانه............................................................................ 31

2-3-2-3-7-رویکرد التقاطی یا تلفیقی ..................................................................... 31

2-3-2-3-8-رویکردهای مربوط به رشد.................................................................... 31

2-3-2-3-9- رویکرد خصایص اجتماعی، ادراک شخصی و ثبات عاطفی ....... 32

2-3-2-4- نقش شخصیت در رفتار.................................................................................... 33

عنوان صفحه

 

2-3-3- هوش................................................................................................................................. 34

2-3-3-1- تعاریف مختلف در باب هوش......................................................................... 34

2-3-3-2- انواع هوش........................................................................................................... 34

2-3-3-3- نقش هوش در رفتار.......................................................................................... 36

2-3-4- توانایی‌................................................................................................................................ 37

2-3-4-1- تعاریف موجود در باب توانایی......................................................................... 37

2-3-4-2- انواع توانایی.......................................................................................................... 37

2-3-4-3- نقش توانایی در رفتار........................................................................................ 40

2-3-5- نظام اعتقادی...................................................................................................................... 40

2-3-5-1- انواع ارزش ها...................................................................................................... 41

2-3-5-2- منابع ارزش.......................................................................................................... 43

2-3-5-3- نقش نظام اعتقادی و ارزشها در رفتار.......................................................... 43

2-3-6- نگرش‌ها............................................................................................................................ 44

2-3-6-1- تعاریف موجود پیرامون نگرش........................................................................ 44

2-3-6-2- کارکرد های نگرش............................................................................................ 44

2-3-6-3- تفاوت ارزشها و نگرشها..................................................................................... 45

2-3-6-4- اجزای تشکیل دهنده نگرش.......................................................................... 46

2-3-6-5- نگرشهای مربوط به رفتار سازمانی................................................................. 46

2-3-6-5-1- رضایت شغلی.......................................................................................... 47

2-3-6-5-2- تعهد سازمانی.......................................................................................... 47

2-3-6-5-3- ناهماهنگی شناختی............................................................................ 48

2-3-6-6- نقش نگرش در رفتار................................................................................... 48

2-3-7- ادراک................................................................................................................................. 49

2-3-7-1- تعاریف مربوط به ادراک................................................................................... 50

عنوان صفحه

 

2-3-7-2- کاربرد ادراک در رفتار سازمانی...................................................................... 50

2-3-7-3- نظریه های موجود در باب ادراک.................................................................. 50

2-3-7-3-1- نظریه اسناد.............................................................................................. 50

2-3-7-3-2-کانون کنترل.............................................................................................. 51

2-3-7-4- عوامل تأثیرگذار بر ادراک افراد...................................................................... 51

2-3-7-5- نقش ادراک در رفتار......................................................................................... 52

2-3-8- یادگیری............................................................................................................................ 53

2-3-8-1- تعاریف موجود در باب یادگیری..................................................................... 53

2-3-8-2- نظریه های موجود در باب یادگیری.............................................................. 54

2-3-8-2-1- نظریه های رفتاری................................................................................. 54

2-3-8-2-2- نظریات شناختی..................................................................................... 55

2-3-8-3- انواع یادگیری...................................................................................................... 56

2-3-8-4- نقش یادگیری در رفتار..................................................................................... 56

2-3-9- انگیزش............................................................................................................................. 57

2-3-9-1- تعاریف موجود در باب انگیزش...................................................................... 57

2-3-9-2- ابعاد انگیزش........................................................................................................ 57

2-3-9-3- عناصر متشکله انگیزش.................................................................................... 58

2-3-9-4- نظریه های موجود در باب انگیزش............................................................... 58

2-3-9-4-1- نظریه های محتوایی.............................................................................. 58

2-3-9-4-2- نظریه های فرایندی............................................................................... 59

2-3-9-5- نقش انگیزش در رفتار...................................................................................... 61

2-4- بعد گروهی................................................................................................................................... 63

2-4-1- ویژگی های گروه............................................................................................................ 64

2-4-1-1- نقش....................................................................................................................... 64

عنوان صفحه

 

2-4-1-2- هنجارها................................................................................................................. 65

2-4-1-3- موقعیت................................................................................................................. 65

2-4-1-4- اندازه...................................................................................................................... 65

2-4-1-5- انسجام................................................................................................................... 66

2-4-1-6- ترکیب گروه......................................................................................................... 66

2-4-1-7- مقام فردی............................................................................................................ 67

2-4-2- دلایل پیوستن افراد به گروهها................................................................................... 67

2-4-3- رهبری............................................................................................................................... 68

2-4-3-1- تعاریف موجود در باب رهبری........................................................................ 68

2-4-3-2- ابعاد متمایز کننده رهبری و مدیریت در سازمان...................................... 69

2-4-3-3- دیدگاههای مختلف در باب رهبری............................................................... 70

2-4-3-3-1- رویکرد خصایص...................................................................................... 71

2-4-3-3-2-رویکرد رفتاری.......................................................................................... 71

2- 4-3-3-3-رویکرد کارکردی (گروهی)................................................................... 73

2-4-3-4- سبک های رهبری............................................................................................. 77

2-4-3-5- نقش رهبری در رفتار........................................................................................ 78

2-4-4- ارتباطات............................................................................................................................ 78

2-4-4-1- تعاریف موجود در باب ارتباطات..................................................................... 79

2-4-4-2- کارکردهای ارتباطات در سازمان.................................................................... 79

2-4-4-3- کانالها و جهت های ارتباطی در سازمان....................................................... 80

2-4-2-4- انواع ارتباطات .................................................................................................... 80

2- 4-5- نظریه اسلام در مورد ارتباطات................................................................................. 82

2-4-6- موانع ارتباطی در سازمان............................................................................................. 82

2-4-7- نقش ارتباطات در رفتار................................................................................................ 83

عنوان صفحه

 

2-4-7- قدرت................................................................................................................................. 83

2-4-7-1- تعاریف قدرت...................................................................................................... 84

2-4-7-2- منابع و سطوح قدرت در سازمان................................................................... 85

2-4-7-3- زوایای مهم قدرت.............................................................................................. 88

2-4-7-4- انواع دیدگاهها و رویکردها در باب قدرت سازمانی.................................... 88

2-4-7-4-1- رویکردهای احتمالی قدرت................................................................. 88

2-4-7-4-2- قدرت ناشی از ساختار.......................................................................... 88

2-4-7-4-3- رویکردهای کثرت گرایی به قدرت .................................................. 89

2-4-7-4-4- ﺑﺮرﺳﻲﻗﺪرتدردﻳﺪﮔﺎهﺳﺎﺧﺘﺎري............................................................. 89

2-4-7-4-5- ﺑﺮرﺳﻲﻗﺪرتدردﻳﺪﮔﺎهﻧﻈﺮﻳﻪﭘﺮدازانﻛﻨﺶﻣﺘﻘﺎﺑﻞ................................ 90

2-4-7-4-6- دیدگاه اسلام در مورد قدرت.............................................................. 91

2-4-7-5- نقش قدرت در رفتار.......................................................................................... 91

2-4-8- سیاست............................................................................................................................. 92

2-4-8-1- تعاریف سیاست................................................................................................... 92

2-4-8-2- دلایل بروز رفتار سیاسی در سازمان............................................................. 93

2-4-8-3- عوامل بروز رفتار سیاسی................................................................................ 93

2-4-8-4- سطوحعمل سیاسی در سازمان...................................................................... 95

2-4-8-5- دیدگاه‌های مربوط به سیاست درسازمان..................................................... 95

2-4-8-6- سیاست به عنوان وسیله ای برای حفاظت شخصی.................................. 96

2-4-8-7- انواع راهبردهای سیاسی.................................................................................. 96

2-4-8-8-شکل گیری رفتار سیاسی و تأثیر آن در سازمان........................................ 97

2-4-8-9- انواع رفتارهای سیاسی در سازمان................................................................ 98

2-8-8-9-1- انواع تاکتیکهای سیاسی....................................................................... 98

2-6-8-9-2- انواع بازیهای سیاسی.......................................................................... 100

عنوان صفحه

 

2-4-8-9-3- انواع بازیهای قدرت............................................................................. 102

2-4-8-10- نقش سیاست در رفتار........................................................................... 103

2-4-9- تعارض............................................................................................................................. 104

2-4-9-1- تعاریف موجود پیرامون تعارض..................................................................... 105

2-4-9-2- کارکردهای تعارض در سازمان...................................................................... 106

2-4-9-3- انواع و سطوح تعارض سازمانی..................................................................... 107

2-4-9-4- طرق بررسی تعارض در سازمان................................................................... 109

2-4-9-5- منابع تعارض در سازمان................................................................................. 110

2-4-9-7- عوامل بروز تعارض در سازمان...................................................................... 110

2-4-9-9- دیدگاههای موجود در رابطه با تعارض....................................................... 111

2-4-9-9-1- دیدگاه نظریه پردازان کلاسیک........................................................ 111

2-4-9-9-2- دیدگاه نهضت روابط انسانی............................................................... 111

2-4-9-9-3- دیدگاه تعاملگرایان................................................................................ 111

2-4-9- 10- نقش تعارض در رفتار................................................................................. 112

2-4-10 - سرمایه اجتماعی...................................................................................................... 113

2-4-10-1- تعاریف موجود................................................................................................ 113

2-4-10-2- مزایای سرمایه اجتماعی.............................................................................. 115

2-4-10-3- تأثیرات سرمایه اجتماعی............................................................................ 115

2-4-10-4- ابعاد سرمایه اجتماعی.................................................................................. 115

2-4-10-5- سطوح تحلیل سرمایه اجتماعی................................................................ 116

2-4-10-6- عناصر و ابعاد سرمایه اجتماعی................................................................. 116

2-4-10-7- منابع، مکانیسمها و پیامدهای سرمایه اجتماعی................................... 119

2-4-10-8- نقش سرمایه اجتماعی در رفتار................................................................ 120

2-5- بعد سازمانی............................................................................................................................... 120

عنوان صفحه

 

2-5-1- ساختار............................................................................................................................. 121

2-5-1-1- تعاریف موجود در باب ساختار...................................................................... 121

2-5-1-2- عناصر سازنده ساختار سازمانی..................................................................... 122

2-5-1-5- انواع رویکردهای مربوط به ساختار ............................................................ 123

2-5-1-5-1- رویکردهای اولیه................................................................................... 123

2-5-1-5-2- رویکردهای سنتی................................................................................. 123

2-5-1-5-3- رویکرد روابط انسانی............................................................................ 123

2-5-1-5-4-رویکرد اقتضایی....................................................................................... 124

2-5-1-6- انواع ساختار سازمانی...................................................................................... 124

2-5-1-6- نقش ساختار در رفتار...................................................................................... 126

2-5-2- استراتژی......................................................................................................................... 127

2-5-2-1- تعاریف موجود پیرامون استراتژی................................................................ 127

2-5-2-2- چارچوب های استراتژی................................................................................. 129

2-5-2-3- رویکردهای مختلف در مورد استراتژی....................................................... 129

2-5-2-3-1- مکتب تدبیر............................................................................................ 130

2-5-2-3-2- مکتب برنامه ریزی................................................................................ 130

2-5-2-3-3- مکتب جایگاه یابی................................................................................ 130

2-5-2-3-4- مکتب کارآفرینی................................................................................... 131

2-5-2-3-5- مکتب ادراکی......................................................................................... 131

2-5-2-3-6- مکتب یادگیری.................................................................................... 131

2-5-2-3-7- مکتب قدرت گرایی.............................................................................. 131

2-5-2-3-8- مکتب فرهنگی...................................................................................... 132

2-5-2-3-9- مکتب محیط گرایی............................................................................. 132

2-5-2-3-10- مکتب تلفیقی..................................................................................... 132

عنوان صفحه

 

2-5-2-4- نقش استراتژی در رفتار.................................................................................. 132

2-5-3- تکنولوژی......................................................................................................................... 133

2-5-3-1- تعاریف موجود................................................................................................... 133

2-5-3-2- انواع تکنولوژی................................................................................................... 134

2-5-3-2-1- تکنولوژی عملیاتی................................................................................ 134

2-5-3-2-2- تکنولوژی اطلاعاتی.............................................................................. 135

2-5-3-3- دیدگاههای موجود پیرامون تکنولوژی........................................................ 135

2-5-3-3-1- دیدگاه تامپسون.................................................................................... 135

2-5-3-3-2- دیدگاه وودوارد 1980........................................................................ 135

2-5-3-3-3- دیدگاه پرو 1970................................................................................ 135

2-5-3-4- سطوح مختلف تکنولوژی................................................................................ 136

2-5-4- طراحی کار..................................................................................................................... 136

2-5-4-1- تعاریف موجود................................................................................................... 137

2-5-4-2- رویکردها و مدلهای مربوط به طراحی کار ................................................ 137

2-5-4-2-1- رویکرد فردریک تیلور(1900).......................................................... 137

2-5-4-2-2- ساده سازی شغل.................................................................................. 137

2-5-4-2-3- بزرگ سازی شغل................................................................................. 137

2-5-4-2-4- چرخش شغل........................................................................................ 137

2-5-4-2-5-غنی سازی شغل.................................................................................... 138

2-5-4-2-6- پردازش اطلاعات اجتماعی................................................................ 138

2-5-4-2-7- مدل ویژگیهای شغل............................................................................ 138

2-5-4-4- نقش طراحی کار در رفتار.............................................................................. 139

2-5-5- فرهنگ............................................................................................................................ 140

2-5-5-1- تعاریف موجود پیرامون فرهنگ سازمانی................................................... 140

عنوان صفحه

 

2-5-5-2- عملکرد فرهنگ سازمانی................................................................................ 141

2-5-5-3- اجزای فرهنگ سازمانی و سطوح تحلیل فرهنگ در سازمان............... 142

2-5-5-5- ویژگیهای اساسی فرهنگ سازمانی.............................................................. 143

2-5-5-6- انواع فرهنگ سازمانی...................................................................................... 144

2-5-5-7- نقش فرهنگ در رفتار..................................................................................... 147

2-5-6- جو سازمانی.................................................................................................................... 148

2-5-6-1- تعاریف موجود................................................................................................... 149

2-5-6-2- تفاوت فرهنگ و جو سازمانی........................................................................ 150

2-5-6-3- ابعاد جو............................................................................................................... 151

2-5-6-4- انواع جو سازمانی.............................................................................................. 152

2-5-6-5- دیدگاههای گوناگون در مورد شکل گیری جّوسازمانی........................... 156

2-5-6-5-1- رویکردساختاری.................................................................................... 156

2-5-6-5-2- رویکرد ادراکی....................................................................................... 156

2-5-6-5-3- رویکرد تعاملی........................................................................................ 156

2-5-6-5-4- رویکردفرهنگی...................................................................................... 157

2-5-6-5-5- رویکرد بعد خاص جو.......................................................................... 157

2-5-6-5-6- رویکرد جهانی........................................................................................ 157

2-5-6-5-7- رویکرد چند بعدی جهانی.................................................................. 157

2-5-6-5-8- رویکرد قلمرو خاص............................................................................. 157

2-5-6-6- رابطه و تأثیر جو سازمانی بر سطوح مختلف سازمانی............................ 158

2-5-6-7- نقش جوسازمانی در رفتار.............................................................................. 158

2-5-7- محیط سازمانی.............................................................................................................. 159

2-5-7-1- تعاریف موجود................................................................................................... 160

2-5-7-2- انواع محیط سازمانی........................................................................................ 160

عنوان صفحه

 

2-5-7-3- ویژگی‌های محیط سازمانی ........................................................................... 162

2-5-7-4- نقش اقتضائات محیطی در رفتار.................................................................. 163

2-6- جمع بندی و نتیجه گیری.................................................................................................... 164

2-7- پیشینه های پژوهش............................................................................................................... 167

2-7-1- پیشینه انگیزش............................................................................................................ 167

2-7-1-1- پژوهشهای داخلی............................................................................................. 167

2-7-1-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................... 170

2-7-2- نگرش............................................................................................................................... 171

2-7-2-1- پژوهشهای داخلی............................................................................................. 171

2-7-2-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................... 172

2-7-3- نظام اعتقادی................................................................................................................. 173

2-7-3-1- پژوهشهای داخلی............................................................................................. 173

2-7-3-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................... 174

2-7-4- ادراک............................................................................................................................... 175

2-7-4-1- پژوهشهای داخلی............................................................................................. 175

2-7-4-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................... 177

2-7-5- توانایی.............................................................................................................................. 178

2-7-5-1- پژوهشهای داخلی............................................................................................. 178

2-7-5-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................... 178

2-7-6- هوش................................................................................................................................ 179

2-7-6-1- پژوهشهای داخلی............................................................................................. 179

2-7-6-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................... 182

2-7-7- یادگیری........................................................................................................................... 183

2-7-7-1- پژوهشهای داخلی............................................................................................. 183

عنوان صفحه

 

2-7-7-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................... 184

2-7-8- شخصیت......................................................................................................................... 185

2-7-8-1- پژوهشهای داخلی................................................................................................ 185

2-7-8-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................... 186

2-7-9- رهبری............................................................................................................................. 188

2-7-9-1- پژوهشهای داخلی............................................................................................. 188

2-7-9-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................... 190

2-7-10- ارتباطات....................................................................................................................... 191

2-7-10-1- پژوهشهای داخلی.......................................................................................... 191

2-7-10-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................ 192

2-7-11- قدرت............................................................................................................................ 193

2-7-11-1- پژوهشهای داخلی.......................................................................................... 193

2-7-11-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................ 194

2-7-12- سیاست........................................................................................................................ 194

2-7-12-1- پژوهشهای داخلی.......................................................................................... 194

2-7-12-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................ 196

2-7-13- تعارض.......................................................................................................................... 197

2-7-13-1- پژوهشهای داخلی.......................................................................................... 197

2-7-13-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................ 198

2-7-14- سرمایه اجتماعی....................................................................................................... 199

2-7-14-1- پژوهشهای داخلی.......................................................................................... 199

2-7-14-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................ 200

2-7-15- فرهنگ......................................................................................................................... 201

2-7-15-1- پژوهشهای داخلی.......................................................................................... 201

عنوان صفحه

 

2-7-15-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................ 203

2-7-16- تکنولوژی..................................................................................................................... 203

2-7-16-1- پژوهشهای داخلی.......................................................................................... 203

2-7-16-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................ 203

2-7-17- ساختار.......................................................................................................................... 204

2-7-17-1- پژوهشهای داخلی.......................................................................................... 204

2-7-17-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................ 206

2-7-18- جو................................................................................................................................. 208

2-7-18-1- پژوهشهای داخلی.......................................................................................... 208

2-7-18-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................ 211

2-7-19- استراتژی...................................................................................................................... 213

2-7-19-1- پژوهشهای داخلی.......................................................................................... 213

2-7-19-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................ 214

2-7-20- محیط........................................................................................................................... 215

2-7-20-1- پژوهشهای داخلی.......................................................................................... 215

2-7-20-2- پژوهشهای خارجی........................................................................................ 216

2-7-21- طراحی شغل.............................................................................................................. 216

2-7-21-1- پژوهشهای داخلی.......................................................................................... 216

2-7-22-2- پژوهش های خارجی................................................................................... 217

2-7-22- ویژگیهای بیوگرافیک و ویژگیهای گروه.............................................................. 217

2-7-22-1- پژوهشهای داخلی.......................................................................................... 217

2-7-22-12- پژوهشهای خارجی.................................................................................... 218

2-8- جمع بندی فصل دوم.............................................................................................................. 219

 

عنوان صفحه

 

فصل سوم: روش پژوهش

3- مقدمه................................................................................................................................................ 227

3- 1- روش پژوهش........................................................................................................................... 227

3-2- جامعه آماري.............................................................................................................................. 227

3-3- نمونه و روش نمونه‌گيري....................................................................................................... 228

3-4- ابزار پژوهش ............................................................................................................................. 229

3-5- روایی و پایایی مقیاس .......................................................................................................... 230

3-5-1-روایی و پایایی ابعاد رفتار سازمانی ........................................................................... 230

3-5-2 - روایی و پایایی عوامل رفتار سازمانی...................................................................... 230

3-6- روش جمع آوري اطلاعات ................................................................................................... 232

3 – 7- روش تجزيه و تحليل داده‌ها............................................................................................. 232

 

فصل چهارم: یافته های پژوهش

4-1 مقدمه............................................................................................................................................. 234

4-2- تجزیه و تحلیل داده ها........................................................................................................... 234

4-2-1- سؤال اول: تأثیر مبانی فردی رفتار سازمانی در رفتار کارمندان

دانشگاه شیراز به چه میزان است؟............................................................................................ 234

4-2-2- سؤال دوم: تأثیر مبانی گروهی رفتار سازمانی در رفتار کارمندان

دانشگاه شیراز به چه میزان است؟........................................................................................... 235

4-2-3- سؤال سوم: تأثیر مبانی سازمانی رفتار سازمانی دررفتار کارمندان

دانشگاه شیراز به چه میزان است؟........................................................................................... 236

4-2-4- سؤال چهارم: آیا تفاوت معناداری بین میزان تأثیر عوامل بعد

فردی رفتار در رفتار کارمندان دانشگاه شیراز وجود دارد؟................................................ 237

4-2-5- سؤال پنجم: آیا تفاوت معناداری بین میزان تأثیر عوامل بعد گروهی

در رفتار کارمندان دانشگاه شیراز وجود دارد؟...................................................................... 239

عنوان صفحه

 

4-2-6- سؤال ششم: آیا تفاوت معناداری بین میزان تأثیر عوامل

بعد سازمانی در رفتارکارمندان دانشگاه شیراز وجود دارد؟............................................... 240

4-2-7- سؤال هفتم: آیا تفاوت معناداری بین میزان تأثیر مجموعه عوامل فردی،

گروهی و سازمانی در رفتار کارمندان دانشگاه شیراز وجود دارد؟ ................................... 242

4-3- خلاصه نتایج پژوهش.............................................................................................................. 245

 

فصل پنجم: بحث و نتيجه‌گيري

5-1- مقدمه........................................................................................................................................... 247

5-2- بحث و نتیجه‌گیری.................................................................................................................. 248

5-3- نتیجه‌گیری نهایی..................................................................................................................... 262

5-4- محدودیت­ها................................................................................................................................ 264

5-4-1- محدودیت‌های اجرایی............................................................................................... 264

5-4-2- محدودیت‌های پژوهشی.............................................................................................. 264

5-5-پیشنهادها..................................................................................................................................... 264

5-5-1-پیشنهادهای کاربردی.................................................................................................... 264

‌5-5-2- پیشنهادهای پژوهشی.................................................................................................. 266

 

فهرست منابع و مآخذ

منابع فارسی............................................................................................................................................ 268

منابع لاتین.............................................................................................................................................. 277

 

پیوست

پیوست1 مقیاس ارزیابی عوامل رفتار سازمانی ........................................................................... 310

 

 

 

 

توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))


مبلغ واقعی 16,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

تهران.کارگر.کوچه درخشان. خیابان شهید مهرداد روانمهر.پلاک152.طبقه دوم

بانک جامع و کامل مقالات و پایان نامه های رشته حقوق و علوم سیاسی و دیگر رشته های دانشگاهی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما