پیوند ها
هنر تحقيقي پيرامون استندهاي گرافيكي
توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))
مقدمه
گرافيك در دنياي پيچيده ارتباطات امروز ، نقش اساسي ايفا ميكند و به سبب گستردحگي حيطه فعاليت ، به شاخههاي تخصصي متعددي تقسيم ميگردد. بدين سبب شناخت عرصههاي مختلف اين هنر بسيط ، براي متخصصين و نيز براي مخاطبين آن ضروري به نظر ميرسد.
براساس اين ساختار ، اين پايان نامه با هدف شناخت هرچه بيشتر از مفهوم گرافيكي محيطي در بخش تبليغات و استند تدوين گرديده است.
علت انتخاب اين موضوع به اين جهت بوده است كه نقش استند در اطلاع رساني شهري و مكانهاي خاصي و همچنين تبليغ كالاها جنبه كاربردي فراواني دارد كه البته در ايران استفاده از اسنتر هنوز به طور كامل جا نيافتاده است از لحاظ گردآوري مطالب در مورد بخش استند منبع زيادي در دسترس نداريم. به خصوص در مورد استندهاي شهري در مكانهاي عمومي.
ابتدا اطلاعاتي از كتب مختلف در زمينه گرافيك محيطي گردآوري ميشد و در زمينه موضوع اصلي پروژه در بخش استند از كتابخانه دانشگاه تهران مطالبي گردآوري گرديد كه مشكلات و همكاري نداشتن اين كتابخانه را در بر داشت. اين رساله در 4 فصل تنظيم گرديده شد و به ترتيب تاريخچهاي از گرافيك بخش تبليغات سپس گرافيك محيطي و نهايتاً بخش استندها مورد بررسي قرار ميگيرد.
فهرست مطالب
عنوان |
صفحه |
پيشگفتار مقدمه فصل اول : هنر گرافيك 1-1- تاريخچه كوتاهي از هنر گرافيك 1-2- بررسي علم ارتباط تصويري و بصري فصل دوم : تبليغات 2-1- سابقه تاريخي تبليغات 2-2- تبليغات چيست؟ 2-3- مضون تبليغات 2-4- شرايط اساسي براي تبليغات به طرز مؤثر 2-5- بررسي رنگ در تبليغات 2-5-1- تأثير رنگ در تبليغات 2-5-2- عوامل مؤثر در انتخاب رنگ 2-5-3- رابطه و رنگ و بيننده در تبليغات فصل سوم : گرافيك محيطي 3-1- گرافيك محيطي 3-2- گرافيك محيطي مسطح يا دوبعدي 3-3 پيكتوگرامها |
1 3 4 7 8 14 15 15 16 17 18 19 19 20 22 23 25 29 |
فهرست مطالب ( ادامه )
عنوان |
صفحه |
3-3-1- وظيفه و عملكرد پيكتوگرام 3-4- گرافيك محيطي حجمي يا سه بعدي ( خط - شكل ، بافت … ) 3-5- اقسام گرافيك محيط حجمي 3-5-1- گرافيك محيطي و فضاهاي عمومي 3-5-2- گرافيك محيطي فضاي باز 3-5-3- گرافيك محيطي فضاهاي بسته فصل چهارم : استند 4-1- استند چيست؟ 4-2- تقسيمبندي استندها 4-3- طراحي گرافيكي استند 4-4- چگونه بايد از رنگ در طراحي استند استفاده كرد 4-5- طراحي خط در استند 4-6- نمايش و عرضه كالا در استندهاي تبليغاتي 4-6-1- چگونگي نمايش طرحهاي استند 4-7- توليد 4-8- حركت در استند 4-9- تكامل طرحها 4-10- انواع استند |
30 33 45 46 49 50 53 54 55 56 58 59 63 64 67 69 71 75 |
فهرست مطالب ( ادامه )
عنوان |
صفحه |
4-11- طرحهاي ثابت و هميشگي 4-12- استندهاي نمايشگاهي 4-13- استندهاي برتر فهرست منابع و مأخذ فهرست منابع و مأخذ لاتين فهرست منابع و تصاوير عكاسي شده گزارش كار عملي |
78 80 82 85 86
|
توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))
مبلغ واقعی 16,000 تومان 50% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان
برچسب های مهم