سایت دانشجو سرا

بانک مقالات و پایان نامه های ((دانشجوسرا)) به آدرس اینترنتی ((www.daneshjosara.ir)) اولین و تنها پایگاه تخصصی مقالات و پایان نامه های دانشجویی می باشد که با بیش از چندین هزار فایل ورد پایان نامه و مقالات دانشجویی با قیمت بسیار منصفتنه و مناسب ((با تخفیف 50درصدی)) در خدمت دانشجویان و پژوهشگران و محققین عزیز می باشد. در راستای حمایت از دانشجویان عزیز هیات علمی و نویسندگان بنیاد علمی سایت دانشجوسرا تمامی فایل های موجود در این پایگاه اینترنتی را با 50درصد تخفیف عرضه می نماید. ((لازم به ذکر است تمامی درآمد حاصله از فروش فایل های تحقیق و پایان نامه صرف تهیه، خرید و بارگزاری فایل های تحقیق و پایان نامه جدید جهت ترویج علم در جامعه علمی کشور می باشد و سعی بر این داریم در این مسیر بزرگترین و جامع ترین پایگاه مقالات و پایان نامه های دانشجویی را رقم زنیم. هر فایل تحقیق وپایان نامه را که لازم دارید با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت تهیه شده و با قیمت بسیار ناچیزی در سایت بارگزاری شود))

پایان نامه و کار تحقیقی شیمی

پایان نامه و کار تحقیقی صنایع و معادن

پایان نامه و کار تحقیقی های علوم سیاسی و روابط بین الملل بین کشورها

پایان نامه و کار تحقیقی کامپیوتر، نرم افزار و فضای مجازی

پایان نامه و کار تحقیقی مهندسی مواد

پایان نامه و کار تحقیقی مهندسی مواد

پایان نامه و کار تحقیقی های نیروهای مسلح و نیروی انتظامی و نظامی

پایان نامه و کار تحقیقی های ورزش، آمادگی جسمانی و علوم تربیت بدنی

پایان نامه و کار تحقیقی های نجوم، هوا و فضا

پایان نامه و کار تحقیقی های کشاورزی و گلخانه ای، گل و گیاه

پایان نامه و کار تحقیقی های لیست نهایی علوم دینی و قرآنی، فقه، مذهب و الهیات

پایان نامه و کار تحقیقی جغرافیا، کشورشناسی و شهرشناسی

پایان نامه و کار تحقیقی دام و طیور ، حشره و پرنده شناسی

پایان نامه و کار تحقیقی زناشویی، ازدواج و خانواده در جامعه

پایان نامه و کارتحقیقی تغذیه و مواد غذایی

پایان نامه و کار تحقیقی های رشته ریاضی و آمار

پایان نامه و کار تحقیقی های رشته مدیریت

پایان نامه و کار تحقیقی هسته ای و تکنولوژی نو و جدید

پایان نامه و کار تحقیقی های هنر

پایان نامه و کار تحقیقی های شرکت های تجاری، بورس و کسب و کار، کارآفرینی و مشاغل

پایان نامه و کار تحقیقی فناوری علوم و ارتباطات و تکنولوژی پیشرفته نوین روز

پایان نامه و کار تحقیقی تنظیم خانواده و علوم پزشکی

پایان نامه و پروژه های فنی و مهندسی، مکانیک و علوم صنعتی

پایان نامه و کارتحقیقی ادبیات فارسی، تاریخ و مشاهیر ایران و جهان

پایان نامه و کار تحقیقی با موضوع مهندسی برق و مخابرات

پایان نامه ها و کار تحقیقی شهرشناسی و جغرافیا و وضعیت آب و هوایی و زمین شناسی

کار تحقیقی و پایان نامه های رشته مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

پایان نامه های علوم اجتماعی، جامعه شناسی، مطالعات مردم شناسی و جایگاه زن و مرد در جامعه

پایان نامه، کارتحقیقی و مقالات حسابداری، علوم اقتصادی، بانکی و مالیاتی

پایان نامه و مقالات مهندسی عمران و معماری و ساخت و ساز سازه ها

کارتحقیقی و پایان نامه علوم تربیتی، آموزشی، اجتماعی و دینی و اسلامی

پایان نامه و کار تحقیقی علوم سیاسی و روابط بین الملل بین کشورها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 998
  • بازدید دیروز : 503
  • بازدید کل : 1356460

پیوند ها

بررسي و نقش فرآيند ارتباطات در عملكرد مديران در سازمان ملي جوانان و نهادهاي تابعه شهر تهران


بررسي و نقش فرآيند ارتباطات در عملكرد مديران در سازمان ملي جوانان و نهادهاي تابعه شهر تهران

بررسي و نقش فرآيند ارتباطات در عملكرد مديران در سازمان ملي جوانان و نهادهاي تابعه شهر تهران

 

 

توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))

 

 

چكيده

برآوردها نشان مي دهد، مدت زماني كه در سازمانها صرف ارتباطات مي گردد بين 50/0 درصد تا 90/0 درصد دامنه تغيير دارد، و اغلب اعضاي سازمانها دست اندركار فرايند ارتباطند و پيوسته به كار جذب، ارزيابي و پخش و توزيع اطلاعات اشتغال دارند، و در اين راستا ارتباطات و چگونگي جهت گيري آنها به سمت اهداف سازماني از مسائل ضروري مورد توجه مديران است و اين توجه ناشي از ارتباط مؤثر با كاركنان و درك انگيزه هاي ارتباطي آنان، در توفيق مديران در دست يابي به اهداف طراحي شده سازمان عامل مؤثر است. ارتباطات از جمله موضوعاتي است كه در علوم رفتاري و رفتار سازماني از اهداف والايي برخوردار است و مي تواند در عملكرد مديران تأثير عمده اي داشته باشد (محسنيان راد، 1369، ص 247).

روش پژوهش حاضر توصيفي و از نوع پيمايشي است و جامعه آماري كاركنان و مديران سازمان ملي جوانان به تعداد 300 نفر كاركنان و 14 نفر مدير داراي تحصيلات ديپلم تا فوق ليسانس در نظر گرفته شدند و تعداد نمونه به روش تصادفي طبقه اي 14 نفر از مديران به علت كمي شمارش گرديد و 169 نفر از كاركنان انتخاب گرديده است، ابزار پژوهش شامل دو پرسشنامه محقق ساخته بر مبناي چهار كاركرد ارتباطات رابينز بوده است.

اعتبار پرسشنامه با استفاده از ضريب آلفاي كرونباخ براي مدير 95/0 صدم اعتبار پرسشنامه كارمندان 97/0 صدم تعيين گرديده است.

براي تجزيه و تحليل سؤالات پرسشنامه علاوه آمار توصيفي، آزمون t دو گروه مستقل مورد استفاده قرار گرفت. نتايج حاصل از سؤالات پژوهش به شرح زير است:

1- بين فرآيند ارتباطات و عملكرد مديران رابطه وجود دارد.

2- مديران بر اين اعتقادند كه كنترل رفتار سازماني پرسنل از طريق آنها نسبتاً خوب انجام مي شود.

3- مديران بر اين اعتقادند كه در پرسنل ايجاد انگيزه مي كنند.

4- مديران بر اين اعتقادند كه عواطف و احساسات(روحيه) پرسنل چندان مهم تلقي نمي شود.

5- مديران بر اين اعتقادند كه انتقال اطلاعات به منظور تصميم گيري از طريق آنها نسبتاً خوب انجام مي شود.

فهرست مطالب

عنوان صفحه

چكيده 1

فصل اول: كليات پژوهش

1-1- مقدمه 3

2-1- بيان مسئله 3

3-1- هدف پژوهش 4

4-1- اهميت ضرورت پژوهش 5

5-1- انگيزه پژوهش 6

6-1- سوالهاي پژوهش 6

7-1- تعاريف عملياتي 6

 

فصل دوم: ادبيات و پيشينه پژوهش

1-2- مباني نظري پژوهش 11

1-1-2- سابقه تاريخي و نقش ارتباطات 12

2-1-2- ارتباطات چيست 14

3-1-2- تعاريف ارتباطات 15

4-1-2- هدف از برقراري ارتباط 17

5-1-2- انواع ارتباطات 18

6-1-2- محاسن ارتباطات غیر رسمی 22

7-1-2- شيوه هاي ارتباط 23

8-1-2- شکلهای ارتباط 25

9-1-2- فرآيند ارتباطات 29

10-1-2- الگوي ارتباطي برلو 31

11-1-2- ارتباطات سازماني به عنوان يك فرآيند متقابل 31

12-1-2- موانع برقراری ارتباط 32

13-1-2- كاركردهاي ارتباطات 33

14-1-2- نقش ادراك در ارتباطات 45

15-1-2- بازخور 47

16-1-2- ويژگي يك ارتباط مؤثر 49

17-1-2- رفتار تأثير گذار چيست 50

18-1-2- نقش بيان مؤثر در ارتباطات 50

19-1-2- چگونگي اثر بخشي و ارتقاء ارتباطات 52

ارتباط مؤثرتر 52

21-1-2- نقش شما در بهبود ارتباطات 53

22-1-2- ارتباطات محور توسعه 55

23-1-2- پيشرفت ارتباطات 56

24-1-2- انواع ارتباطات در سازمان 59

25-1-2- اهميت ارتباطات سازماني 63

26-1-2- مديريت ارتباطات سازماني 65

27-1-2- اهميت ارتباطات در مديريت 65

28-1-2- ارتباطات و مشكلات مديريت 69

2-2- عملكرد 70

1-2-2- مديريت عملكرد 71

2-2-2- ديدگاههاي تاريخي در مورد عملكرد 72

3-2-2- تعريف ارزشيابي عملكرد 73

4-2-2- سابقه مدل ACHIEVE 75

5-2-2- استفاده از مدلACHIEVE 77

6-2-2- سه كنش مديريت عملكرد 81

7-2-2- برنامه ريزي عملكرد 82

8-2-2- سرپرستي 83

9-2-2- مرور بر عملكرد 85

10-2-2- معيارهاي عملكرد 85

11-2-2- تجديد نظر در عملكرد ممكن است عملكرد را كم اهميت جلوه دهد 88

12-2-2- الگوي بهبود عملكرد مديريت 92

3-2- پيشينه پژوهش 96

1-3-2- تحقيقات داخل كشور 96

2-3-2- تحقيقات خارج كشور 98

فصل سوم: فرايند پژوهش

1-3- روش پژوهش 105

2-3- جامعه آماري 105

3-3- نمونه و روش نمونه گيري 105

4-3- ابزار پژوهش 106

5-3- چگونگي تعيين روايي و پايايي ابزار پژوهش 107

6-3- روش تجزيه و تحليل داده ها 107

 

فصل چهارم: تجزيه و تحليل داده هاي آماري

1-4- مقدمه 109

2-4- توصيف داده ها 110

3-4- تحليل داده ها 119

 

فصل پنجم: نتيجه گيري و پيشنهاد

1-5- بحث و نتيجه گيري 127

1-1-5- تفسير سوال اصلي پژوهش 127

2-1-5- تفسير سوالات فرعي پژوهش 127

1-2-1-5- تفسير سوال فرعي اول پژوهش 127

2-2-1-5- تفسير سوال فرعي دوم پژوهش 128

3-2-1-5- تفسير سوال فرعي سوم پژوهش 128

4-2-1-5- تفسير سوال فرعي چهارم پژوهش 129

2-5- نتيجه كلي 130

3-5- محدوديتها و مشكلات پژوهش 130

4-5- پيشنهادهاي پژوهش 130

5-5- خلاصه پژوهش 131

 

منابع و مآخذ

فهرست منابع فارسي 136

فهرست منابع لاتين 139

 

ضمايم

پرسشنامه مربوط به مدير

پرسشنامه مربوط به كاركنان

 

فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول شماره (4-1) توزيع فراواني پاسخگويان بر حسب جنسيت 115

جدول شماره (4-2) توزيع فراواني پاسخگويان بر حسب ميزان تحصيلات 116

جدول شماره (4-3) توزيع فراواني پاسخگويان بر حسب سابقه خدمت 117

جدول شماره (4-4) توزيع فراواني پاسخگويان بر حسب رشته تحصيلي 118

جدول شماره (4-5) توزيع فراواني پاسخگويان بر حسب سوال اول پژوهش 119

جدول شماره (4-6) توزيع فراواني پاسخگويان بر حسب سوال دوم پژوهش 120

جدول شماره (4-7) توزيع فراواني پاسخگويان بر حسب سوال دوم پژوهش 121

جدول شماره (4-8) توزيع فراواني پاسخگويان بر حسب سوال سوم پژوهش 122

جدول شماره (4-9) توزيع فراواني پاسخگويان بر حسب سوال چهارم پژوهش 123

جدول شماره (4-10) شاخصهاي آمار توصيفي سوال اول 124

جدول شماره (4-11) آزمون نمونه هاي مستقل سوال فرعي اول پژوهش 125

جدول شماره (4-12) شاخصهاي آمار توصيفي سوال فرعي دوم پژوهش 126

جدول شماره (4-13) آزمون نمونه هاي مستقل سوال فرعي دوم پژوهش 126

جدول شماره (4-14) شاخصهاي آمار توصيفي سوال فرعي دوم پژوهش 127

جدول شماره (4-15) آزمون نمونه هاي مستقل سوال فرعي دوم پژوهش 127

جدول شماره (4-16) شاخصهاي آمار توصيفي سوال فرعي سوم پژوهش 128

جدول شماره (4-17) آزمون نمونه هاي مستقل سوال فرعي دوم پژوهش 128

جدول شماره(4-18) شاخصهاي آمار توصيفي سوال فرعي چهارم پژوهش 129

جدول شماره (4- 19) آزمون نمونه هاي مستقل سوال فرعي چهارم پژوهش 129

جدول شماره (4-20) اولويت بندي عوامل به تفكيك مدير و كارمند 130

 

فهرست نمودارها

عنوان صفحه

نمودار شماره (2-1) مفهوم فايول از پل ارتباطي 14

نمودار شماره (2-2) مدل فرايند ارتباطات 31

نمودار شماره (2-3) مدل برلو از ارتباطات 33

نمودار شماره (2-4) سيستم اطلاعات 45

نمودار شماره (2-5) مراحل مختلف فرايند تصميم گيري 47

نمودار شماره (2-6) مدل ماهواره اي عملكرد سازماني 77

نمودار شماره (2-7) موضع گيري براي عملكرد آينده 78

نمودار شماره (2- 8) ارتباط اجزاي الگوي بام 98

نمودار شماره (2- 9) مديريت عملكرد 100

نمودار شماره (4-1) توزيع فراواني پاسخگويان به تفكيك جنسيت 115

نمودار شماره (4-2) توزيع فراواني پاسخگويان به تفكيك ميزان تحصيلات 116

نمودار شماره (4-3) توزيع فراواني پاسخگويان به تفكيك سابقه خدمت 117

نمودار شماره (4-4) توزيع فراواني پاسخگويان به تفكيك رشته تحصيلي 118

نمودار شماره (4-5) توزيع فراواني پاسخگويان بر اساس سوال فرعي اول پژوهش 119

نمودار شماره (4-6) توزيع فراواني پاسخگويان بر اساس سوال فرعي دوم پژوهش 120

نمودار شماره (4-7) توزيع فراواني پاسخگويان بر اساس سوال فرعي دوم پژوهش 121

نمودار شماره (4-8) توزيع فراواني پاسخگويان بر اساس سوال فرعي سوم پژوهش 122

نمودار شماره (4-9) توزيع فراواني پاسخگويان بر اساس سوال فرعي چهارم پژوهش 123

نمودار شماره (4-10) اولويت بندي عوامل به تفكيك مدير و كارمند 130

نمودار شماره (4-11) اولويت بندي عوامل به تفكيك مدير و كارمند 130

 

 

 

توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))


مبلغ واقعی 19,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 9,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

تهران.کارگر.کوچه درخشان. خیابان شهید مهرداد روانمهر.پلاک152.طبقه دوم

بانک جامع و کامل مقالات و پایان نامه های رشته حقوق و علوم سیاسی و دیگر رشته های دانشگاهی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما