پیوند ها
بررسي وضعيت فروش محصولات چرميسبک (داخلي – خارجي)
توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))
فهرست مطالب
فصل اول طرح تحقيق... 1
فصل دوم ادبيات تحقيق.. 13
تاريخچه استفاده از پوست، چرم و چرمسازي:14
تكنولوژي (فن آوري) در صنعت چرم. 21
عوامل مؤثر بر كيفيت پوست و چرم 30
انواع چرم و موارد استفاده از آن:35
بخش دوم مباحثي در باب صادرات و ابعاد مديريتي آن.. 39
تجارت بين الملل و كشورهاي روبه توسعه 40
جايگاه صادرات غير نفتي در اقتصاد كشور. 42
آثار جانبي افزايش ظرفيت هاي توليدي... 42
نقش صادرات غير نفتي در ايجاد اشتغال.. 43
نقش و جايگاه صادرات غير نفتي در استراتژي هاي توسعه اقتصادي... 45
الف- استراتژي جايگزيني واردات... 45
انواع استراتژي هاي رقابتي عام. 48
استراتژي هاي عمده تقسيم بندي بازار. 58
1- استراتژي بازاريابي يكسان.. 59
2- استراتژي بازاريابي تفكيكي... 59
3- استراتژي بازاريابي تمركزي... 60
ارزشيابي و انتخاب استراتژي تقسيم بندي بازار. 61
تقسيم بندي بازار هاي بين المللي... 63
استراتژي توسعه آميخته بازاريابي 65
اهميت قيمت در آميخته بازاريابي 68
توزيع فيزيكي در آميخته بازاريابي 72
تصميمات عمده در بازاريابي بين المللي... 73
1- ارزيابي اوضاع و احوال و محيط بازاريابي بين الملل.. 74
2- تصميم به فعاليت در سطح بينالملل (Deciding wether to go abroad)83
3- تصميم در مورد انتخاب بازارها در سطح بينالملل (Deciding Which market to enter)85
4- تصميم در مورد چگونگي وارد شدن به بازار بينالمللي (Diciding how to enter the market)87
5- تصميم در مورد برنامه هاي بازاريابي بينالملل (Deciding on the markting program)96
6- تصميم در مورد نوع سازمان بازاريابي بينالملل (Diciding on the marketing organizition)103
فصل سوم - روش تحقيق... 107
نحوه توزيع سوالات پرسشنامه. 114
روشهاي آماري مورد استفاده. 116
فصل چهارم - جمع آوري اطلاعات و تجزيه و تحليل داده ها119
اطلاعات مربوط به ويژگيهاي مديران مراكز نمونه گيري شده. 120
جداول آزمون فرض گروه نمونه مراكز صنعتي... 129
جداول آزمون فرض گروه نمونه مراكز صنعتي... 139
فصل پنجم - نتيجه گيري و پيشنهادات... 161
نتايج بدست آمده در ارتباط با فرضيه 1:162
نتايج بدست آمده در ارتباط با فرضيه 2:163
نتايج بدست امه در ارتباط با فرضيه 3:165
نتايج بدست آمده در ارتباط با فرضيه 4:167
نتايج بدست آمده در ارتباط با فرضيه 5:169
پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 1:171
پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 2:173
پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 3:177
پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 4:178
پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 5:180
پيشنهادات در ارتباطات با فرضيه 6:182
توصيه به ساير دانشجويان محققين.. 188
توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))
مبلغ واقعی 17,000 تومان 50% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 8,500 تومان
برچسب های مهم