پیوند ها
کار تحقیقی بررسی اصو راهکارهای وضعیت بازاریابی شرکت سامسونگ
توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))
معرفی سامسونگ
Introducation With Samsung
آشنایی با شرکت سامسونگ
سامسونگ الکترونیکس
نوع شرکت: عمومی
تاسیس: ۱۹۶۹
دفتراصلی: سئول، کره جنوبی
شخصیت اصلی: Jong-Yong Yun، CEO
زمینه فعالیت: لوازم خانگی،ارتباطات،نیمه هادی
درآمد: ۷۹٫۶ میلیارد دلار
کارکنان: بیشتر از ۱۲۸۰۰۰
سامسونگ الکترونیکس یک شرکت کره جنوبی چند ملیتی و یکی از شرکتهایبزرگ در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعاتاست. در اوت سال ۲۰۰۵، BusinessWeek سامسونگ را بهترین مارک تولید کننده لوازم برقی معرفی کرد. دفتر اصلی درسئولکره جنوبی میباشد که یکی از بخشهای گروه سامسونگ است. در بیش از ۱۰۰ کشورفعالیت دارد. کلمه سامسونگ درزبان کرهای "tristar" یا «سه ستاره» معنیمیدهد.
گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط Lee Byung-chul بنیان گذاری شد. اینگروه در سال ۱۹۵۱ با عنوان شرکت سامسونگ ثبت شد.
سامسونگ الکترونیکس در سال ۱۹۶۹در شهر Daegu کره جنوبی تاسیس شد که کار اصلی آن تولید لوازم الکترونیکی از قبیلتلویزیون،ماشین حساب، یخچال، کولر و ماشین لباسشویی بود. در سال ۱۹۸۱، شرکت بیش از۱۰میلیون تلویزیون سیاه و سفید تولید کرد.
ر سال ۱۹۸۸ با شرکت نیمه هادی وارتباطات سامسونگ ترکیب شد.
فهرست مطالب
عنوان
پیشگفتار
فصل اول
معرفی سامسونگ
آشنایی با شرکت سامسونگ
قدرت بازاری
نامهای تجاریشرکت
سامسونگ الكترونیك در یك نگاه
تاریخچه
حوزه های فعالیت
چشم انداز
ارزشها و فرهنگ سازمانی
تحقیق و توسعه
منابع انسانی
فروش
مدیرعامل
آینده
فصل دوم
کلیات بازاریابی سامسونگ
مقدمه
نبود ارتباط موضوعي تصاوير با پيام
نقش كودكان در تبليغات
استفاده از هدایای تبلیغاتی
فصل سوم
روش های نوین تبلیغاتی
مدلهای تبلیغات اینترنتی
استفاده از بیلبورد های تبلیغاتی
خرده سایتها
- موتورهای جستجو
▪ روش مجانی
▪ روش پولی
پست الكترونیك
تبلیغات اشتراکی
فصل چهارم
بررسی یک مشکل و ارائه راه حل
محدود بودن روش های منطقه ای و پر هزینه بودن این روش ها :
تشویق شكایتها
راح حل پیشنهادی مشکل
بازاریابی ورزشی
انواع فعالیتها در بازاریابی
بازاریابی تهاجمی
رویکرد بازاریابی تهاجمی
پنج عنصر اساسی در بازاریابی تهاجمی
▪ سودآوری (Profitable)
▪ تهاجمی بودن (Offensive)
▪ یکپارچگی (Intergrated)
▪ راهبردی بودن (Strategic)
▪ اجرای اثربخش (Effectively Executed):
فقدان چشم انداز شفاف و راهبردهای برنده
سال مالی و برنامه ای کوتاه مدت
غفلت از اهمیت مناسبات و روابط با مشتریان
قرار نگرفتن واحدهای بازاریابی در جایگاه واقعی خود
▪ ساختار
▪ اجرای بازاریابی
ـ بر مبنای روابط و مناسبات با مشتری
ـ توسعه قابلیت ها
ـ مدیریت فرآیند بازاریابی
ـ توجه به اولویت ها
فصل پنجم
نتیجه گیری
منابع و ماخذ
توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))
مبلغ واقعی 17,000 تومان 50% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 8,500 تومان
برچسب های مهم