سایت دانشجو سرا

بانک مقالات و پایان نامه های ((دانشجوسرا)) به آدرس اینترنتی ((www.daneshjosara.ir)) اولین و تنها پایگاه تخصصی مقالات و پایان نامه های دانشجویی می باشد که با بیش از چندین هزار فایل ورد پایان نامه و مقالات دانشجویی با قیمت بسیار منصفتنه و مناسب ((با تخفیف 50درصدی)) در خدمت دانشجویان و پژوهشگران و محققین عزیز می باشد. در راستای حمایت از دانشجویان عزیز هیات علمی و نویسندگان بنیاد علمی سایت دانشجوسرا تمامی فایل های موجود در این پایگاه اینترنتی را با 50درصد تخفیف عرضه می نماید. ((لازم به ذکر است تمامی درآمد حاصله از فروش فایل های تحقیق و پایان نامه صرف تهیه، خرید و بارگزاری فایل های تحقیق و پایان نامه جدید جهت ترویج علم در جامعه علمی کشور می باشد و سعی بر این داریم در این مسیر بزرگترین و جامع ترین پایگاه مقالات و پایان نامه های دانشجویی را رقم زنیم. هر فایل تحقیق وپایان نامه را که لازم دارید با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت تهیه شده و با قیمت بسیار ناچیزی در سایت بارگزاری شود))

پایان نامه و کار تحقیقی شیمی

پایان نامه و کار تحقیقی صنایع و معادن

پایان نامه و کار تحقیقی های علوم سیاسی و روابط بین الملل بین کشورها

پایان نامه و کار تحقیقی کامپیوتر، نرم افزار و فضای مجازی

پایان نامه و کار تحقیقی مهندسی مواد

پایان نامه و کار تحقیقی مهندسی مواد

پایان نامه و کار تحقیقی های نیروهای مسلح و نیروی انتظامی و نظامی

پایان نامه و کار تحقیقی های ورزش، آمادگی جسمانی و علوم تربیت بدنی

پایان نامه و کار تحقیقی های نجوم، هوا و فضا

پایان نامه و کار تحقیقی های کشاورزی و گلخانه ای، گل و گیاه

پایان نامه و کار تحقیقی های لیست نهایی علوم دینی و قرآنی، فقه، مذهب و الهیات

پایان نامه و کار تحقیقی جغرافیا، کشورشناسی و شهرشناسی

پایان نامه و کار تحقیقی دام و طیور ، حشره و پرنده شناسی

پایان نامه و کار تحقیقی زناشویی، ازدواج و خانواده در جامعه

پایان نامه و کارتحقیقی تغذیه و مواد غذایی

پایان نامه و کار تحقیقی های رشته ریاضی و آمار

پایان نامه و کار تحقیقی های رشته مدیریت

پایان نامه و کار تحقیقی هسته ای و تکنولوژی نو و جدید

پایان نامه و کار تحقیقی های هنر

پایان نامه و کار تحقیقی های شرکت های تجاری، بورس و کسب و کار، کارآفرینی و مشاغل

پایان نامه و کار تحقیقی فناوری علوم و ارتباطات و تکنولوژی پیشرفته نوین روز

پایان نامه و کار تحقیقی تنظیم خانواده و علوم پزشکی

پایان نامه و پروژه های فنی و مهندسی، مکانیک و علوم صنعتی

پایان نامه و کارتحقیقی ادبیات فارسی، تاریخ و مشاهیر ایران و جهان

پایان نامه و کار تحقیقی با موضوع مهندسی برق و مخابرات

پایان نامه ها و کار تحقیقی شهرشناسی و جغرافیا و وضعیت آب و هوایی و زمین شناسی

کار تحقیقی و پایان نامه های رشته مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

پایان نامه های علوم اجتماعی، جامعه شناسی، مطالعات مردم شناسی و جایگاه زن و مرد در جامعه

پایان نامه، کارتحقیقی و مقالات حسابداری، علوم اقتصادی، بانکی و مالیاتی

پایان نامه و مقالات مهندسی عمران و معماری و ساخت و ساز سازه ها

کارتحقیقی و پایان نامه علوم تربیتی، آموزشی، اجتماعی و دینی و اسلامی

پایان نامه و کار تحقیقی علوم سیاسی و روابط بین الملل بین کشورها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1215
  • بازدید دیروز : 1968
  • بازدید کل : 1335562

پیوند ها

پروژه تحقیقاتی اصول و فاکتورهای استاندارد عطر و رنگ به صورت حرفه ای


پروژه تحقیقاتی اصول و فاکتورهای استاندارد عطر و رنگ به صورت حرفه ای

پروژه تحقیقاتی اصول و فاکتورهای استاندارد عطر و رنگ به صورت حرفه ای

 

توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))

 

 

مقدمه

در دنیای امروز، گرافیک، مفهومی عام و همه گیر را دارا است . امروز دنیا برای رسیدن به مفاهیم جدید، از ابزار جدید سود می جوید. این ابزار جدید در جهت ارتقاء تولیدات و صنایع ، مرتفع ساختن سطح آرا مردم، کمک به حفظ قانون و مسائل فرهنگی، پیشگام حرکتی نو هستند . ما در قرن ارتباطات ، نیازمند شناخت و استفاده از ابزار و وسایلی هستیم که در رسیدن به دنیای بهتر ، ما را راهنمای کرده اند .

همه روزه انسانهای آگاه برای دست یافتن به دیدگاههای نو و بالا بردن اطلاعات و معلومات، از این ابزارها سود می جویند که در تمامی موارد ، هنر گرافیک در راه یابی هر چه بهتر به این اطلاعات ، نقش فعال خود را به اثبات می رساند . در این وادی، هنرمندان گرافیست، مبلغین واقعی در جهت توسعه و رشد زندگی انسانها برای دستیابی به آینده ای روشن تر هستند. امروز ما براینم که چگونگی خلق آثار نو، بدیع و بی مانند را آغاز کنیم که این حرکات ، را به سوی بیانی بهتر رهنمون می سازد پس بهتر است که با این هنر بیشتر آشنا شد و لذا می بایست به تعریف تاریخی و تکنیکی گرافیک پرداخت.

واژه گرافیک ، از مصدری یونانی به معنای « نوشتن» می آید . ریشه آن در اصل به معنای خراشیدن (حک کردن) است . البته گرافیک در زبان فرانسه، به معنای « منحنی و نمودار خطی ریاضی» به کار می رود .

لغت انگلیسی و آلمانی آن (graphic formula) است . از لحاظ رده بندی هنرها، هنر گرافیک را شاخه ای از هنرهای تجسمی پلاستیک (هنر قابل تغییر و تحول) می دانند.

در قدیم، نقاشی کردن و ترسیم نمودن را نیز گرافیک به حساب می آوردند. اما با ارائه تکنیکهای چاپ و امکانات تکثیر و پدیده عکاسی، گرافیک خود به صورت هنری جدا از تمامی هنرهای چاپ ، نقاشی، صنایع دستی، عکاسی و یا مجسمه سازی و سینما درآمد و البته مانند کمربندی، به دور همه هنرها و علوم بسته شد که امروز تاثیر مستقیمش را در زندگی انسان شاهدیم به راحتی می توان گفت که حتی در دورترین نقاط، حتی انسانهایی که به صورت بدوی زندگی می کنند، با گرافیک سرو کار دارند.به عبارتی گرافیک یک زبان تصویری است که برای ایجاد ارتباطی دیداری، جهت انتقال پیامی خاص، از نشانه های بصری بهره می برد.خلاقیت گرافیست و نقاش یکی است . ولی یک طراح گرافیک، باید پیامی را منتقل کند که یک نقاش چنین عملکردی ندارد. البته می تواند انتقال دهد، اما چنین رسالتی را بر دوش نمی کشد .

نکته مهم در گرافیک، خط است . امروزه هنر گرافیک و سیله ای برای آگاه کردن مصرف کننده از کیفیت موضوع مصرف است . درصد کمی از موضوعات مصرفی ، شامل کالاهای تجاری می شوند و قسمتی از آن کیفیت فرهنگی و آموزشی دارند، مانند شناساندن انواع فعالیت های فکری انسان به وسیله تصویر، هنر گرافیک هنری است گسترده که برای آن نمی توان محدوده ای را مشخص نمود. این هنر به آسانی ، هنرهای دیگر را به کمک می گیرد و علاوه بر کتاب آرایی و کارکردهای قدیمی، بر عرصه تبلیغات تجارتی، اعلانات دیواری و مطبوعات و غیره راه یافته است. حتی از این حد هم تجاوز کرده و با ورود به عالم سینما و تلویزیون، در عنوان بندی فیلمها، برنامه های تلویزیونی و نقاشی متحرک جایگاه خویش را یافته است . دامنه وسیع کاربردهای هنر گرافیک، آن را به حیطه عکاسی، رایانه، تئاتر، معماری، مجسمه سازی، نقاشی، خیاطی، طراحی صنعتی و هنرها و فنون دیگر کشانده است . از این رو، گرافیک رفته رفته آنچنان تحول و تنوع پیدا کرده و می کند که هر لحظه نیازمند تعریف جدید و جدیدتری است . چرا که ابعاد و جنبه های تازه ، جامعیت تعارف قبلی را از بین می برد . اما با این همه ، ارکان اساسی هنر گرافیک یعنی نقش، خط و تکثیر، همچنان پا برجا هستند و با تکیه بر همین ارکان اساسی که از سایر هنرها جدا می گردد. طراح و هنرمند گرافیست ، هنرمندی است جامع که با نبض زندگی، زندگی می کند و با ریتم نبض زندگی کار می کند .

یکی دیگر از مباحث مطرح در گرافیک تبلیغات است که در بحث ارتباطات از اهمیت ویژه ای برخوردار است . برخی گرافیک و تاریخ آن را از زمانی می دانند که بشر به دنبال مساله تبلیغات رفت . تلاش پادشاهان در جهت ساخت آرامگاهها و یا بناهای یادبود، به دلیل ثبت خاطره و یاد در ذهن آیندگان خود نمونه ای از تبلیغات است . در راستای این سخن حاکمان یا پادشاهان تبلیغ کنندگان بودند و در درجه پایین تر فروشندگان دوره گردی که با فریاد زدن اجناس خود را می فروختند.

فروشندگان ماهی از تصویر یک ماهی در پیاده روی خیابانهای شهر «پومپی» و «اوستیا» که در ایتالیا می باشد به جای فریاد زدن استفاده کردند ولی آگهی های مربوط به تئاتر همراه با توضیح و تبلیغات پر سر و صدا بود .تاجران و صنعتگران با علاقه گرد هم جمع می شوند و به این ترتیب ابعاد اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی و فرهنگی زندگی آن زمان دستخوش تحولات زیادی شد.

سیاست توسعه طلبی و لشکر کشی های رومیان و در عین حال انتشار تبلیغات از طریق کانال های بزرگ انجام می شد و قدرت جهانگیر بودن رومیها را معرفی می کرد .

معابدی که ساخته می شد، میدانهای مسابقه و آمفی تئاترها امکان دیدن نمایش و مسابقات را برای مردم مهیا می کرد لذا در جهت جذب مردم از آگهی های همواره با تصویر و نوشته بهره می برد.و در این سالها کلیسا به عنوان نقطه مقابل امپراطور مطرح شد لذا با قدرتی که کلیسا داشت تبلیغات خود را با نوشتار و تصاویر و به کار گماردن عده ای در جهت این کار ادامه داد.در آمریکا صنایع نوپای کارخانجات موجب گسترش شیوه های تبلیغاتی گردید که توسعه شرکتهای تبلیغاتی در نیویورک را در بر داشت و این شرکتها به طور پیوسته در بازاریابی و پیشرفت تکنیکهای مخصوص گرافیک همواره رو به ترقی بودند.نظریه های جدید برای به دست آوردن ایده های ابداعی در تبلیغات و گرافیک در آن کشور موجب گشت تا نیویورک به صورت یک مرکز اصلی در زمینه های هنر نو بر جهان حکم فرما شود.هنر گرافیک آسیا در ژاپن پیشرفت چشمگیری داشت به طوری که انجمن طراحان گرافیک در این کشور در سال 1978.م تاسیس شد.

 

چكيده

 

بسته بندي نمادي واقعي از ويژگيهاي كالاست و بايد بهره وري اساسي كالاي مورد نظر را به بيننده و يا خريدار القاء نمايد در نماي ظاهر يك بسته بايد طرح ، نام و ويژگيهاي اصلي كالا ارائه شود و فراموش نكنيدكه ارائه يك بسته با طراحي مناسب و يا غير از آن در ذهن مخاطبان همواره باقي خواهد ماند .

 

تصويرگري و بسته بندي در توليد و چرخه تجارت يك امر ضروري است يك بسته بندي خوب درصد فروش توليدات را ارتقائ بخشيده و بسته بندي به عنوان يك ويژگي مهم براي توزيع كالاهاي گوناگون تجاري نقش بسزايي را ايفاء مي كند . خريداران يك بسته را با تركيبي از رنگها مي بينند و يا يك سبك و شيوه خاص را براي خود مبنا قرار مي دهند يافتن يك محصول با يك بسته بندي آشنا مي تواند مشابه تجربه ديدار يك دوست قديمي باشد .

 

علاوه بر پذيرش نياز به بسته بندي نقش اصلي حفات نگهداري گوناگون توليدات از فوايد ديگر بسته بندي مي باشد .

 

 

فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول : معرفي و تاريخچه بسته بندي

چكيده ....................................................................................................................................... 1

مقدمه ........................................................................................................................................ 2

تاریخچه بسته بندی .............................................................................................................. 6

اصول بسته بندی ................................................................................................................... 9

انواع بسته بندی ..................................................................................................................... 11

خصوصیات مواد اولیه بسته بندی ..................................................................................... 13

مهمترین مواد اولیه بسته بندی ......................................................................................... 13

چه عواملی در خرید یک محصول موثر است ؟.............................................................. 18

گرافيك بسته بندي ............................................................................................................... 19

ايده هاي گرافيك بسته بندي ............................................................................................ 27

. اهداف اصلی بسته بندی ................................................................................................... 34

وظایف کلی بسته بندی ........................................................................................................ 35

ویژگی های یک بسته بندی موفق .................................................................................... 36

تاثیر رنگ در بسته بندی ..................................................................................................... 37

مجموعه رنگ ها در بسته بندی ........................................................................................ 40

رابطه ی بسته و خریدار ....................................................................................................... 40

رابطه ی رنگ با بو ................................................................................................................. 43

ترجيح مصرف کننده در انتخاب ماده بسته بندي......................................................... 45

مواد بسته بندي ...................................................................................................................... 46

 

عنوان صفحه

شيشه بهترين ماده براي بسته بندي ................................................................................ 47

تأثیرات مثبت طراحی مجدد بسته بندی ....................................................................... 48

بسته بندی برای کودکان ..................................................................................................... 50

 

فصل دوم : معرفي و تاريخچه عطر

عطر.............................................................................................................................................. 52

ماهیت کلمه عطر.................................................................................................................... 52

.تاریخچه ................................................................................................................................... 53

. نخستین شکل عطر................................................................................................................ 54

مواد سازنده عطر...................................................................................................................... 56

سایر ترکیباتعطر.................................................................................................................. 57
مراحل تبخیر عطر................................................................................................................... 58
خانواده عطرها......................................................................................................................... 60

مواد بی‌بو کننده....................................................................................................................... 63

تاریخچه شیشه عطر............................................................................................................... 66

مواد خوشبوي موجود در عطر ............................................................................................ 69

عطر دررم باستان................................................................................................................... 72

فرق بين عطر، ادو پرفوم، ادو توالت و ادو كلن در چيست ........................................ 77

چرا همه عطرها الكل دارند.................................................................................................. 78

عطر درمانی .............................................................................................................................. 79

منابع............................................................................................................................................... 83

 

 

توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))


مبلغ واقعی 17,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 8,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

تهران.کارگر.کوچه درخشان. خیابان شهید مهرداد روانمهر.پلاک152.طبقه دوم

بانک جامع و کامل مقالات و پایان نامه های رشته حقوق و علوم سیاسی و دیگر رشته های دانشگاهی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما