سایت دانشجو سرا

بانک مقالات و پایان نامه های ((دانشجوسرا)) به آدرس اینترنتی ((www.daneshjosara.ir)) اولین و تنها پایگاه تخصصی مقالات و پایان نامه های دانشجویی می باشد که با بیش از چندین هزار فایل ورد پایان نامه و مقالات دانشجویی با قیمت بسیار منصفتنه و مناسب ((با تخفیف 50درصدی)) در خدمت دانشجویان و پژوهشگران و محققین عزیز می باشد. در راستای حمایت از دانشجویان عزیز هیات علمی و نویسندگان بنیاد علمی سایت دانشجوسرا تمامی فایل های موجود در این پایگاه اینترنتی را با 50درصد تخفیف عرضه می نماید. ((لازم به ذکر است تمامی درآمد حاصله از فروش فایل های تحقیق و پایان نامه صرف تهیه، خرید و بارگزاری فایل های تحقیق و پایان نامه جدید جهت ترویج علم در جامعه علمی کشور می باشد و سعی بر این داریم در این مسیر بزرگترین و جامع ترین پایگاه مقالات و پایان نامه های دانشجویی را رقم زنیم. هر فایل تحقیق وپایان نامه را که لازم دارید با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت تهیه شده و با قیمت بسیار ناچیزی در سایت بارگزاری شود))

پایان نامه و کار تحقیقی شیمی

پایان نامه و کار تحقیقی صنایع و معادن

پایان نامه و کار تحقیقی های علوم سیاسی و روابط بین الملل بین کشورها

پایان نامه و کار تحقیقی کامپیوتر، نرم افزار و فضای مجازی

پایان نامه و کار تحقیقی مهندسی مواد

پایان نامه و کار تحقیقی مهندسی مواد

پایان نامه و کار تحقیقی های نیروهای مسلح و نیروی انتظامی و نظامی

پایان نامه و کار تحقیقی های ورزش، آمادگی جسمانی و علوم تربیت بدنی

پایان نامه و کار تحقیقی های نجوم، هوا و فضا

پایان نامه و کار تحقیقی های کشاورزی و گلخانه ای، گل و گیاه

پایان نامه و کار تحقیقی های لیست نهایی علوم دینی و قرآنی، فقه، مذهب و الهیات

پایان نامه و کار تحقیقی جغرافیا، کشورشناسی و شهرشناسی

پایان نامه و کار تحقیقی دام و طیور ، حشره و پرنده شناسی

پایان نامه و کار تحقیقی زناشویی، ازدواج و خانواده در جامعه

پایان نامه و کارتحقیقی تغذیه و مواد غذایی

پایان نامه و کار تحقیقی های رشته ریاضی و آمار

پایان نامه و کار تحقیقی های رشته مدیریت

پایان نامه و کار تحقیقی هسته ای و تکنولوژی نو و جدید

پایان نامه و کار تحقیقی های هنر

پایان نامه و کار تحقیقی های شرکت های تجاری، بورس و کسب و کار، کارآفرینی و مشاغل

پایان نامه و کار تحقیقی فناوری علوم و ارتباطات و تکنولوژی پیشرفته نوین روز

پایان نامه و کار تحقیقی تنظیم خانواده و علوم پزشکی

پایان نامه و پروژه های فنی و مهندسی، مکانیک و علوم صنعتی

پایان نامه و کارتحقیقی ادبیات فارسی، تاریخ و مشاهیر ایران و جهان

پایان نامه و کار تحقیقی با موضوع مهندسی برق و مخابرات

پایان نامه ها و کار تحقیقی شهرشناسی و جغرافیا و وضعیت آب و هوایی و زمین شناسی

کار تحقیقی و پایان نامه های رشته مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

پایان نامه های علوم اجتماعی، جامعه شناسی، مطالعات مردم شناسی و جایگاه زن و مرد در جامعه

پایان نامه، کارتحقیقی و مقالات حسابداری، علوم اقتصادی، بانکی و مالیاتی

پایان نامه و مقالات مهندسی عمران و معماری و ساخت و ساز سازه ها

کارتحقیقی و پایان نامه علوم تربیتی، آموزشی، اجتماعی و دینی و اسلامی

پایان نامه و کار تحقیقی علوم سیاسی و روابط بین الملل بین کشورها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 893
  • بازدید دیروز : 1968
  • بازدید کل : 1335240

پیوند ها

كاربرد عكاسي در گرافيك


كاربرد عكاسي در گرافيك

كاربرد عكاسي در گرافيك

 

 

توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))

 

 چكيده

سالهاي سال پيش، حتي قبل از اينكه عكاسي اختراع و تصوير ثبت شود، اساس آن يعني جعبة تاريك وجود داشت و مورد استفاده قرار مي‌گرفت: اين وسيلة ساده را ابن‌هيثم دانشمند مسلمان در قرن پنجم هجري/يازدهم ميلادي براي مشاهدة كسوف به كار برده بود و نقاشان ايتاليايي از قرن شانزدهم ميلادي آن را براي طراحي دقيق منظره‌ها و ملاحظة دورنمايي صحيح به كار مي‌بردند.

سياه‌شدن املاح نقره در اثر تابش نور نيز از طرف برخي از دانشمندان، از جمله شولتسر آلماني از سال 1727 مورد مطالعه قرار گرفته بود. در سال 1802 وج وود انگليسي بر روي سطح‌هاي حساس شده با نيترات نقره نقشهاي شفافي به دست آورد. اين سال در تاريخ عكاسي اهميت زيادي دارد. اما در حقيقت شناسايي اين اعمال جدا از هم،‌ به معناي كامل كلمه، اختراع عكاسي را تشكيل نمي‌داد.

بالاخره بين سالهاي 1822، 1826 يك مخترع فرانسوي به نام نيسفورني‌يپس براي اولين بار، توانست تصوير پديد آمده در جعبة تاريك را ضبط و ثبت كند و تا حدي به آن ثبات ببخشد. وي دانشمند بزرگي بود، اما براي عملي ساختن و توسعه بخشيدن به اختراع خود به همكار ثروتمندي نياز داشت. تا اينكه در سال 1829 با يك فرانسوي ديگر، كه نقاشي مرفه بود و ضمناً تجربه‌هاي با ارزشي در زمينة عدسيها و جعبة تاريك داشت شريك شد و هر دو در راه كشف ثبت تصوير روي صفحة‌هاي مسي نقره اندود («لوحه سيمين») قدم برداشتند.

آن روزها اختراع جديد هنور اسمي نداشت. بعد از مرگ ني‌يپس (1833)، شريكش اين شيوه را دگرئوتيپي و تصاوير آن را داگرئوتيپ ناميد، زيرا اسم خودش لويي‌داگر بود. سالها بود،‌ واژة فتوگرافي مركب از دو كلمة يوناني فتوس (photos) به معني نوروگرافس (graphos) به معناي نوشتن جاي نام قبلي را گرفت.

در سال 1835 شيميدان انگليس تالبوت توانست روي كاغذهاي شفاف نگاتيوهاي بهتري به دست آورد. بالاخره در سال 1874، يك شركت انگليسي اولين شيشه‌هاي خشك عكاسي را به بازار عرضه كرد و عكاسي جنبه عملي به خود گرفت. اما حمل و نقل مقدار زيادي شيشه، از لحاظ سنگيني و شكنندگي، هنوز دايرة عمل را محدود مي‌كرد، تا اينكه چندي بعد فيلم جاي شيشه را گرفت و عكاسي آماتوري رواج قابل ملاحظه‌اي يافت.

 

 

فهرست مطالب

عنوان صفحه

چكيده

فصل اول: مباني در عكاسي ..................................................................................... 1

رنگ ........................................................................................................................... 2

رنگ چنانچه هست و آنچنان كه ما مي‌بينيم ........................................................... 2

درجه حرارت رنگ .................................................................................................... 3

نور سفيد و رنگها ..................................................................................................... 4

هنر ديدن .................................................................................................................. 5

عناصر گرافيكي تصوير .......................................................................................... 6

كادر هنري ................................................................................................................ 6

نقطه ديد .................................................................................................................... 7

خط ............................................................................................................................ 8

خطوط و ريتم .......................................................................................................... 8

سايه و روشن .......................................................................................................... 9

سايه‌ها ...................................................................................................................... 10

ضدنور ...................................................................................................................... 10

بافت .......................................................................................................................... 11

تن .............................................................................................................................. 11

شكل و طرح .............................................................................................................. 12

كمپوزيسيون تصوير .............................................................................................. 13

عدم تقارن ................................................................................................................. 14

احساس عمق و بعد .................................................................................................. 14

هم‌آهنگي ................................................................................................................... 15

نظم و ترتيب يا آشفتگي؟ ........................................................................................ 15

 

فصل‌دوم: ابزار و تكنيك ......................................................................................... 16

اساس عكاسي رنگ .................................................................................................. 17

عكاسي سه رنگ ....................................................................................................... 20

وسايل نورپردازي ................................................................................................... 20

فلاش الكترونيك ....................................................................................................... 21

انواع فلاشهاي‌الكترونيك ......................................................................................... 21

محاسبة نور .............................................................................................................. 22

كلك‌هاي عكاسي ....................................................................................................... 22

كاربرد عكس ............................................................................................................. 24

«عكس موفق» و «عكس خوب» ................................................................................ 25

 

فصل سوم: موضوع عكاسي .................................................................................... 27

بينش و عكسبرداري ............................................................................................... 28

نكاتي دربارة سوژه‌هاي فتوژنيك .......................................................................... 28

سوژة فتوژنيك و ويژگي‌هاي آن ............................................................................ 28

فنون و شيوه‌هاي فتوژيك ....................................................................................... 29

نكاتي دربارة سوژه‌هاي فتوژنيك .......................................................................... 30

فنون و شيوه‌هاي غيرفتوژيك................................................................................. 31

سياه و سفيد گرافيك ................................................................................................ 32

مركز توجه ................................................................................................................ 33

تغيير شكل: بدنمايي و كج شكلي ........................................................................... 33

عكسهاي گروهي ....................................................................................................... 34

تصاوير كار .............................................................................................................. 34

تصاوير حيوانات ..................................................................................................... 34

تصاوير ورزشي ...................................................................................................... 35

حركت ........................................................................................................................ 37

مردم .......................................................................................................................... 37

عكسهاي شبانه ......................................................................................................... 38

در داخل خانه............................................................................................................. 39

فصل چهارم: نقد ........................................................................................................ 40

تعريف نقد ................................................................................................................ 41

انواع نقد ................................................................................................................... 42

روابط منتقد و هنرمند ............................................................................................. 43

تعريف توصيف ........................................................................................................ 44

توصيف فرم ............................................................................................................. 45

اهميت توصيف براي خواننده ................................................................................. 45

تفسير عكس.............................................................................................................. 46

تعريف تفسير ........................................................................................................... 47

نظرية‌زيبايي شناسي .............................................................................................. 48

نوشتن دربارة عكس ............................................................................................... 49

مشاهدة اثر و يادداشت‌برداري ............................................................................... 50

سخن‌گفتن دربارة عكس ........................................................................................... 51

فصل پنجم: عكاسي و تبليغات ................................................................................

تعريف تبليغ ............................................................................................................ 52

نظام تبليغ ................................................................................................................ 53

تبليغ در مقايسه با منابع اطلاعاتي و انتشاراتي .................................................. 53

تبليغ در مقايسه با بخش خدمات ............................................................................ 53

اصول كار تبليغ ....................................................................................................... 54

مشكل‌يابي و مشكل‌گشايي ....................................................................................... 54

ترويج خوداتكايي .................................................................................................... 54

فراگيري زبان تبليغات ............................................................................................. 55

توجه آرمانهاي اسلامي و فرهنگ ملي ..................................................................... 55

در نظر گرفتن امكانات ملي ...................................................................................... 55

همبستگي با نهادهاي مردمي ................................................................................... 55

پرهيز از روزمرگي و قالبهاي كليشه‌اي .................................................................. 56

آموزش مداوم عناصر تبليغي ................................................................................. 56

فلسفة وجودي نظام تبليغ ....................................................................................... 56

مقصود از «روانشناسي تبليغات» چيست؟ ........................................................... 58

دير باوران ................................................................................................................ 59

روشهاي تبليغاتي .................................................................................................... 59

روش نفي و اثبات .................................................................................................... 59

روش شرطي ............................................................................................................ 60

روش طرح ناگهاني .................................................................................................. 61

روش استدلال ........................................................................................................... 62

شبه استدلال ............................................................................................................. 62

عرصه‌هاي كاربر و روشهاي تبليغاتي ................................................................... 63

تبليغات سياسي........................................................................................................ 63

تبليغات فرهنگي........................................................................................................ 63

تبليغات تجاري ........................................................................................................ 64

هدف تبليغ................................................................................................................. 64

رابطه مبلغ و تبليغ .................................................................................................. 65

ارتباطات ................................................................................................................... 66

روشهاي ابلاغ ........................................................................................................... 67

تبليغ رخ به رخ (انفرادي) ........................................................................................ 68

تبليغ گروهي ............................................................................................................ 69

تبليغ طريقه‌اي ......................................................................................................... 69

تبليغ نتيجه‌اي .......................................................................................................... 69

تبليغ انبوهي ........................................................................................................... 70

الهام از قرآن.............................................................................................................. 70


 

 

توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))


مبلغ واقعی 18,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

تهران.کارگر.کوچه درخشان. خیابان شهید مهرداد روانمهر.پلاک152.طبقه دوم

بانک جامع و کامل مقالات و پایان نامه های رشته حقوق و علوم سیاسی و دیگر رشته های دانشگاهی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما