سایت دانشجو سرا

بانک مقالات و پایان نامه های ((دانشجوسرا)) به آدرس اینترنتی ((www.daneshjosara.ir)) اولین و تنها پایگاه تخصصی مقالات و پایان نامه های دانشجویی می باشد که با بیش از چندین هزار فایل ورد پایان نامه و مقالات دانشجویی با قیمت بسیار منصفتنه و مناسب ((با تخفیف 50درصدی)) در خدمت دانشجویان و پژوهشگران و محققین عزیز می باشد. در راستای حمایت از دانشجویان عزیز هیات علمی و نویسندگان بنیاد علمی سایت دانشجوسرا تمامی فایل های موجود در این پایگاه اینترنتی را با 50درصد تخفیف عرضه می نماید. ((لازم به ذکر است تمامی درآمد حاصله از فروش فایل های تحقیق و پایان نامه صرف تهیه، خرید و بارگزاری فایل های تحقیق و پایان نامه جدید جهت ترویج علم در جامعه علمی کشور می باشد و سعی بر این داریم در این مسیر بزرگترین و جامع ترین پایگاه مقالات و پایان نامه های دانشجویی را رقم زنیم. هر فایل تحقیق وپایان نامه را که لازم دارید با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت تهیه شده و با قیمت بسیار ناچیزی در سایت بارگزاری شود))

پایان نامه و کار تحقیقی شیمی

پایان نامه و کار تحقیقی صنایع و معادن

پایان نامه و کار تحقیقی های علوم سیاسی و روابط بین الملل بین کشورها

پایان نامه و کار تحقیقی کامپیوتر، نرم افزار و فضای مجازی

پایان نامه و کار تحقیقی مهندسی مواد

پایان نامه و کار تحقیقی مهندسی مواد

پایان نامه و کار تحقیقی های نیروهای مسلح و نیروی انتظامی و نظامی

پایان نامه و کار تحقیقی های ورزش، آمادگی جسمانی و علوم تربیت بدنی

پایان نامه و کار تحقیقی های نجوم، هوا و فضا

پایان نامه و کار تحقیقی های کشاورزی و گلخانه ای، گل و گیاه

پایان نامه و کار تحقیقی های لیست نهایی علوم دینی و قرآنی، فقه، مذهب و الهیات

پایان نامه و کار تحقیقی جغرافیا، کشورشناسی و شهرشناسی

پایان نامه و کار تحقیقی دام و طیور ، حشره و پرنده شناسی

پایان نامه و کار تحقیقی زناشویی، ازدواج و خانواده در جامعه

پایان نامه و کارتحقیقی تغذیه و مواد غذایی

پایان نامه و کار تحقیقی های رشته ریاضی و آمار

پایان نامه و کار تحقیقی های رشته مدیریت

پایان نامه و کار تحقیقی هسته ای و تکنولوژی نو و جدید

پایان نامه و کار تحقیقی های هنر

پایان نامه و کار تحقیقی های شرکت های تجاری، بورس و کسب و کار، کارآفرینی و مشاغل

پایان نامه و کار تحقیقی فناوری علوم و ارتباطات و تکنولوژی پیشرفته نوین روز

پایان نامه و کار تحقیقی تنظیم خانواده و علوم پزشکی

پایان نامه و پروژه های فنی و مهندسی، مکانیک و علوم صنعتی

پایان نامه و کارتحقیقی ادبیات فارسی، تاریخ و مشاهیر ایران و جهان

پایان نامه و کار تحقیقی با موضوع مهندسی برق و مخابرات

پایان نامه ها و کار تحقیقی شهرشناسی و جغرافیا و وضعیت آب و هوایی و زمین شناسی

کار تحقیقی و پایان نامه های رشته مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

پایان نامه های علوم اجتماعی، جامعه شناسی، مطالعات مردم شناسی و جایگاه زن و مرد در جامعه

پایان نامه، کارتحقیقی و مقالات حسابداری، علوم اقتصادی، بانکی و مالیاتی

پایان نامه و مقالات مهندسی عمران و معماری و ساخت و ساز سازه ها

کارتحقیقی و پایان نامه علوم تربیتی، آموزشی، اجتماعی و دینی و اسلامی

پایان نامه و کار تحقیقی علوم سیاسی و روابط بین الملل بین کشورها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 22
  • بازدید دیروز : 1240
  • بازدید کل : 1335609

پیوند ها

شیوه‌های اطلاع رسانی در زمان بحران قطع برق از دیدگاه کارشناسان پدافند غیر عامل و رسانه


شیوه‌های اطلاع رسانی در زمان بحران قطع برق از دیدگاه کارشناسان پدافند غیر عامل و رسانه

شیوه‌های اطلاع رسانی در زمان بحران قطع برق از دیدگاه کارشناسان پدافند غیر عامل و رسانه

 

 

توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))

 

 

فهرست

1 فصل اول: کلیات پژوهش... 1

1.1 بیان مسئله:2

1.2 اهمیت و ضرورت تحقیق.. 3

1.3 هدف‌های تحقیق.. 3

1.3.1 هدف اصلی.. 3

1.3.2 اهداف فرعی.. 4

1.4 سوالات تحقیق.. 4

1.5 فرضیه‌های تحقیق.. 5

1.5.1 فرضیه اصلی.. 5

1.5.2 فرضیات فرعی.. 5

1.6 متغیرهای پژوهش... 6

1.6.1 متغیر وابسته. 6

1.6.2 متغیرهای مستقل.. 6

1.7 قلمرو پژوهش... 7

1.8 تعریف مفاهیم و واژگان پرکاربرد. 7

1.8.1 بحران. 7

1.8.2 پدافند غیرعامل.. 7

1.8.3 شیوه‌های اطلاع رسانی.. 8

1.9 روش پژوهش... 8

1.10 جامعه‌آماری.. 8

1.11 پیشینه تحقیق.. 8

1.11.1 پایان نامه‌ها9

1.11.2 پژوهش و مقالات... 10

1.11.3 کتاب‌ها11

1.11.4 سایر منابع. 15

2 فصل دوم: ادبیات تحقیق.. 17

2.1 مقدمه. 18

2.2 بخش اول – بحران. 19

2.2.1 تعریف بحران. 19

2.2.2 دیدگاه سنتی و جدید به بحران. 21

2.2.3 انواع بحران. 21

2.2.4 انواع بحران از نظر دخالت انسانی.. 21

2.2.5 انواع بحران از نظر سطوح.. 22

2.2.6 انواع بحران از نظر موضوع. 23

2.2.7 دیگر تقسیم بندی‌های بحران. 25

2.2.8 مدیریت بحران. 26

2.2.9 فرآیند مدیریت بحران. 27

2.3 بخش دوم - اطلاع رسانی و بحران. 30

2.3.1 کارکرد رسانه در بحران. 31

2.3.2 نقش اساسی رسانه‌ها در بحران. 32

2.3.3 جایگاه رسانه در بحران. 33

2.3.4 نقش رسانه‌ها در کاهش عوارض روانی بحران. 34

2.3.5 رسانه‌ها و بحران‌های نوین.. 35

2.4 بخش سوم – جایگاه برق در رسانه‌ها36

2.4.1 تاریخچه برق.. 36

2.4.2 ویژگی‌های عمومی صنعت برق.. 36

2.4.3 وضعیت برق در شرایط بحرانی.. 40

2.4.4 نمونه اخبار در زمینه قطع برق در شرایط بحران. 41

2.4.5 وابستگی رسانه‌ها به برق.. 43

2.5 بخش چهارم – اطلاع رسانی در شرایط بحران. 44

2.5.1 ده نکته خبری برای خبرنگاران و سردبیران در بحران. 45

2.5.2 ارتباطات نیروهای خبری در بحران. 47

2.5.3 انواع ابزار های رایج ارتباطی.. 47

2.5.4 سامانه‌های اطلاع رسانی عمومی و هشدار. 48

2.6 بخش پنجم – شیوه‌های اطلاع رسانی.. 54

2.6.1 اطلاعیه‌های از پیش منتشر شده54

2.6.2 رادیو. 55

2.6.3 تلویزیون. 56

2.6.4 رسانه‌های دیجیتال. 57

2.7 چهارچوب نظری تحقیق.. 58

2.7.1 نظریه‌ی وابستگی مخاطبان. 58

2.7.2 نظریه برجسته سازی.. 60

2.7.3 مدل ارتباطات بحران گونزالز- هررو و پرات... 62

2.7.4 برنامه ریزی ارتباطات بحرانی استراتژیک – یوسلی (۲۰۰۲)64

2.7.5 برنامه ارتباطی قبل از بحران مارش و رابینز. 65

2.7.6 عناصر ده‌گانه برنامه ارتباط بحران زرمان ( 1995)66

2.7.7 نظریه مارپیچ مثبت و منفی رسانه‌ای.. 67

2.7.8 نظریه گالتونگ درباره بحران. 70

2.7.9 نظریه اسکوگلند و اولسن درباره ایجاد ارتباط با رسانه ها71

3 فصل سوم: روش شناسی.. 73

3.1 مقدمه. 74

3.2 روش تحقیق.. 75

3.3 جامعه آماری.. 75

3.4 جامعه نمونه و روش نمونه‌گیری.. 75

3.5 تکنیک یا ابزار جمع‌آوری اطلاعات... 76

3.6 اعتبار یابی پرسش‌نامه. 76

3.7 روش‌های آماری تحلیل داده‌ها و آزمون فرضیه‌ها76

4 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها77

4.1 مقدمه. 78

4.2 بخش اول: تجزیه و تحلیل توصیفی.. 78

4.3 بخش دوم: تجزیه و تحلیل استنباطی.. 122

5 فصل پنجم: نتیجه‌گیری.. 130

5.1 نتیجه‌گیری.. 131

5.2 نتیجه‌گیری و تحلیل.. 131

5.3 پیشنهادات... 135

5.3.1 پیشنهادات عمومی.. 135

5.3.2 پیشنهاد برای تحقیق بعدی.. 136

5.4 محدودیت‌های تحقیق.. 136

5.5 منابع و مآخذ. 145

5.5.1 منابع فارسی.. 145

5.6 منابع انگلیسی.. 148

 

 

فهرست جداول

جدول 1 – جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی ایجاد امکان مدیریت بحران توسط رسانه‌ها78

جدول2 -جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی کاهش خسارات ناشی از بحران بوسیله اطلاع رسانی.. 79

جدول 3- جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی ایجاد هماهنگی بوسیله اطلاع رسانی.. 80

جدول 4 - نمودار توزیع فراوانی جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی صرفا جنبه آموزشی داشتن رسانه‌ها81

جدول 5 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی ایجاد مزاحمت رسانه‌ها در شرایط بحران. 82

جدول 6 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی دامن زدن رسانه‌ها به بحران. 83

جدول 7 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی رسانه‌هابه عنوانارکانمدیریتبحران. 84

جدول 8 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی ایجاد هماهنگی بین نهادها توسط رسانه‌ها85

جدول 9 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی دادن امکانات ویژه به رسانه‌ها در شرایط بحران. 86

جدول 10 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی رسانه‌‌ها به عنوان نخستین مراکز دریافت کننده برق.. 87

جدول 11 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی مفید بودن انتشار اطلاعیه‌ها، خارج از محدوده بحران. 88

جدول 12 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی پیش‌بینیمراکزجایگزین‌رسانه‌ای.. 89

جدول 13 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی ایجادمراکزرسانه‌ایمتحرک.. 90

جدول 14 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی استقرارایستگاه‌هایرادیوییسیار. 91

جدول 15 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی نزدیکیمرکزانتشاراخبارواطلاعیه‌ها92

جدول 16 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی امکان استفاده از شیوه‌های مختلف اطلاع رسانی با استفاده از پیش‌بینی شرایط 93

جدول 17 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی تاثیر آموزشاصحابرسانه. 94

جدول 18 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی ارتباطدائموتعاملمدیرانبحرانواصحابرسانه. 95

جدول 19 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی آموزشمدیرانبحراندرزمینه‌یارتباطبااصحابرسانهدرشرایطبحران 96

جدول 20 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی تنظیموتدوینپیش‌نویساخبار،اطلاعیه‌هاوبرنامه‌هایآموزشی 97

جدول 21 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی فراهمآوردنامکانحضوراصحابرسانهدرکانونبحران‌هایدرحالوقوع 99

جدول 22 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی میزاناستفادهعموممردمازرسانه‌هایسنتی.. 100

جدول 23 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی امکاناستفادهازرسانه‌هایدیجیتال. 101

جدول 24 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی استفادهازاطلاعیه‌هایازپیشتکثیرشده102

جدول 25 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی استفادهازرادیوبرایاطلاعرسانی.. 103

جدول 26 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی استفادهازتلفنهمراهبرایاطلاعرسانی.. 104

جدول 27 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی استفادهازتلویزیونبرایاطلاعرسانی.. 105

جدول 28 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی استفادهازروزنامه‌هایمنتشرشدهدر سایر نقاط.. 106

جدول 29 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی تفاوتاطلاعرسانیدربحران‌هایطبیعیبابحران‌هاییکهعاملانسانیدارند 107

جدول 30 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی تفاوتاطلاعرسانیدربحرانجنگباسایربحران‌ها108

جدول 31 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی تفاوتاطلاعرسانیدربحران‌هایسیاسی – امنیتیباسایربحران‌ها109

جدول 32 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی تفاوتاطلاعرسانیدربحران‌هایاقتصادیباسایربحران‌ها110

جدول 33 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی تفاوت اطلاعرسانیدربحران‌هایمنطقه‌ای،ملیوبین‌المللی 111

جدول 34 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی تفاوتاطلاعرسانیبهمخاطبانداخلمنطقهبحرانوخارجازآن 112

جدول 35 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی تفاوت اطلاعرسانیبهمخاطبانخارجازمنطقهبحران،همجواربابحرانوغیرهمجوار. 113

جدول 36 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی تفاوت اطلاعرسانیبهمخاطبانداخلبحران؛برایمردمومسئولین 114

جدول 37 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی براساس جنسیت پاسخگویان. 115

جدول 38 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی براساس سن پاسخگویان. 116

جدول 39 – جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی سابقه پاسخگویان. 117

جدول 40 – جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی براساس تحصیلات پاسخگویان. 118

جدول 41 – جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی براساس رشته تحصیلی پاسخگویان. 119

جدول 42 – جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی براساس سمت در حوزه پدافند غیر عامل.. 120

جدول 43- جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی کارشناس پدافند یا رسانه. 121

جدول 44 - نتایج آزمون غیر پارامتریک خی دو فرضیه شماره یک بین شیوه‌های اطلاع رسانی در شرایط بحران قطع برق و نگرش کارشناسان رابطه معنی داری وجود دارد.123

جدول 45 - نتایج آزمون غیر پارامتریک خی دو فرضیه شماره دو بین شیوه‌های اطلاع رسانی در شرایط بحران قطع برق و تامین برق رسانه‌ها به عنوان مراکز حساس رابطه معنی داری وجود دارد.124

جدول 46 - نتایج آزمون غیر پارامتریک خی دو فرضیه شماره سه بین شیوه‌ی اطلاع رسانی در شرایط بحران قطع برق و تامین مراکز جایگزین اطلاع رسانی رابطه‌ی معنی داری وجود دارد.125

جدول 47 - نتایج آزمون غیر پارامتریک خی دو فرضیه شماره چهار بین شیوه‌های اطلاع رسانی در شرایط بحران قطع برق و پیش‌بینی‌های اصحاب رسانه رابطه‌ی معنی داری وجود دارد. 126

جدول 48 - نتایج آزمون غیر پارامتریک خی دو فرضیه شماره پنج - بین شیوه‌های اطلاع رسانی در شرایط بحران قطع برق و عدم و ابستگی صرف به رسانه‌های نوین (اینترنت، تلفن همراه و ...) رابطه معنی داری وجود دارد.127

جدول 49 - نتایج آزمون غیر پارامتریک خی دو فرضیه شماره شش - بین شیوه اطلاع رسانی در شرایط بحران قطع برق و نوع بحران رابطه معنا داری وجود دارد.128

جدول 50 - نتایج آزمون غیر پارامتریک خی دو فرضیه شماره هفت – بین شیوه اطلاع رسانی در شرایط بحران قطع برق و مخاطبان هدف حوزه‌ی فعالیت رسانه رابطه معنی‌داری وجود دارد.129

 


فهرست نمودارها

نمودار 1 - عوامل تاثیر گذار بر نمایش و ارائه رسانه‌ای یک بحران. 68

نمودار 2 – نمودار توزیع فراوانی ایجاد امکان مدیریت بحران توسط رسانه‌ها78

نمودار 3 - نمودار توزیع فراوانی کاهش خسارات ناشی از بحران بوسیله اطلاع رسانی.. 79

نمودار 4- نمودار توزیع فراوانی ایجاد هماهنگی بوسیله اطلاع رسانی.. 80

نمودار 5- نمودار توزیع فراوانی صرفا جنبه آموزشی داشتن رسانه‌ها81

نمودار 6 - نمودار توزیع فراوانی ایجاد مزاحمت رسانه‌هادرشرایطبحران. 82

نمودار 7 - نمودار توزیع فراوانی دامن زدن رسانه‌هابهبحران. 83

نمودار 8 - نمودار توزیع فراوانی رسانه‌هابه عنوانارکانمدیریتبحران. 84

نمودار 9 - نمودار توزیع فراوانی ایجاد هماهنگی بین نهادها توسط رسانه‌ها85

نمودار 10 - نمودار توزیع فراوانی دادن امکانات ویژه به رسانه‌ها در شرایط بحران. 86

نمودار 11 - نمودار توزیع فراوانی رسانه‌ها به عنوان نخستین مراکز دریافت کننده برق.. 87

نمودار 12 - نمودار توزیع فراوانی مفید بودن انتشاراطلاعيه‌ها،خارجاز محدوده‌يبحران. 88

نمودار 13- نمودار توزیع فراوانی پیش‌بینیمراکزجایگزین‌رسانه‌ای.. 89

نمودار 14 - نمودار توزیع فراوانی ایجادمراکزرسانه‌ایمتحرک.. 90

نمودار 15 - نمودار توزیع فراوانی استقرارایستگاه‌هایرادیوییسیار. 91

نمودار 16 - نمودار توزیع فراوانی نزدیکیمرکزانتشاراخبارواطلاعیه‌ها92

نمودار 17 - نمودار توزیع فراوانی امکان استفاده از شیوه‌های مختلف اطلاع رسانی با استفاده از پیش‌بینی شرایط 93

نمودار 18 - نمودار توزیع فراوانی تاثیر آموزشاصحابرسانه. 94

نمودار 19 - نمودار توزیع فراوانی ارتباطدائموتعاملمدیرانبحرانواصحابرسانه. 95

نمودار 20 - نمودار توزیع فراوانی آموزشمدیرانبحراندرزمینه‌یارتباطبااصحابرسانهدرشرایطبحران. 96

نمودار 21 - نمودار توزیع فراوانی تنظیموتدوینپیش‌نویساخبار،اطلاعیه‌هاوبرنامه‌هایآموزشی.. 98

نمودار 22 - فراهمآوردنامکانحضوراصحابرسانهدرکانونبحران‌هایدرحالوقوع. 99

نمودار 23 - نمودار توزیع فراوانی میزاناستفادهعموممردمازرسانه‌هایسنتی.. 100

نمودار 24 - نمودار توزیع فراوانی امکاناستفادهازرسانه‌هایدیجیتال. 101

نمودار 25 - نمودار توزیع فراوانی استفادهازاطلاعیه‌هایازپیشتکثیرشده102

نمودار 26 - نمودار توزیع فراوانی استفادهازرادیوبرایاطلاعرسانی.. 103

نمودار 27 - نمودار توزیع فراوانی استفادهازتلفنهمراهبرایاطلاعرسانی.. 104

نمودار 28 - نمودار توزیع فراوانی استفادهازتلویزیونبرایاطلاعرسانی.. 105

نمودار 29 - نمودار توزیع فراوانی استفادهازروزنامه‌هایمنتشرشدهدرسایرنقاط.. 106

نمودار 30 - نمودار توزیع فراوانی تفاوتاطلاعرسانیدربحران‌هایطبیعیبابحران‌هاییکهعاملانسانیدارند 107

نمودار 31 - نمودار توزیع فراوانی تفاوتاطلاعرسانیدربحرانجنگباسایربحران‌ها108

نمودار 32 - نمودار توزیع فراوانی تفاوتاطلاعرسانیدربحران‌هایسیاسی – امنیتیباسایربحران‌ها109

نمودار 33 - نمودار توزیع فراوانی تفاوتاطلاعرسانیدربحران‌هایاقتصادیباسایربحران‌ها110

نمودار 34 - نمودار توزیع فراوانی تفاوت اطلاعرسانیدربحران‌هایمنطقه‌ای،ملیوبین‌المللی.. 111

نمودار 35 - نمودار توزیع فراوانی تفاوتاطلاعرسانیبهمخاطبانداخلمنطقهبحرانوخارجازآن. 112

نمودار 36 - نمودار توزیع فراوانی تفاوتاطلاعرسانیبهمخاطبانداخلمنطقهبحرانوخارجازآن. 113

نمودار 37 - نمودار توزیع فراوانی تفاوت اطلاعرسانیبهمخاطبانداخلبحران؛برایمردمومسئولین.. 114

نمودار 38 – نمودار توزیع فراوانی براساس جنسیت پاسخگویان. 115

نمودار 39 - نمودار توزیع فراوانی براساس سن پاسخگویان. 116

نمودار 40 – نمودار توزیع فراوانی براساس سابقهدر حوزه پدافند غیر عامل ومدیریتبحران. 117

نمودار 41 - نمودار توزیع فراوانی براساس تحصیلات پاسخگویان. 118

نمودار 42 – نمودار توزیع فراوانی براساس رشته تحصیلی پاسخگویان. 119

نمودار 43 – نمودار توزیع فراوانی سمت در حوزه‌ی پدافند غیر عامل.. 120

نمودار 44 – نمودار توزیع فراوانی کارشناس رسانه یا پدافند غیر عامل.. 121

 

 

 

توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))


مبلغ واقعی 19,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 9,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

تهران.کارگر.کوچه درخشان. خیابان شهید مهرداد روانمهر.پلاک152.طبقه دوم

بانک جامع و کامل مقالات و پایان نامه های رشته حقوق و علوم سیاسی و دیگر رشته های دانشگاهی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما