پیوند ها
شیوههای اطلاع رسانی در زمان بحران قطع برق از دیدگاه کارشناسان پدافند غیر عامل و رسانه
توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))
فهرست
1.8 تعریف مفاهیم و واژگان پرکاربرد. 7
1.8.3 شیوههای اطلاع رسانی.. 8
2.2.2 دیدگاه سنتی و جدید به بحران. 21
2.2.4 انواع بحران از نظر دخالت انسانی.. 21
2.2.5 انواع بحران از نظر سطوح.. 22
2.2.6 انواع بحران از نظر موضوع. 23
2.2.7 دیگر تقسیم بندیهای بحران. 25
2.3 بخش دوم - اطلاع رسانی و بحران. 30
2.3.1 کارکرد رسانه در بحران. 31
2.3.2 نقش اساسی رسانهها در بحران. 32
2.3.3 جایگاه رسانه در بحران. 33
2.3.4 نقش رسانهها در کاهش عوارض روانی بحران. 34
2.3.5 رسانهها و بحرانهای نوین.. 35
2.4 بخش سوم – جایگاه برق در رسانهها36
2.4.2 ویژگیهای عمومی صنعت برق.. 36
2.4.3 وضعیت برق در شرایط بحرانی.. 40
2.4.4 نمونه اخبار در زمینه قطع برق در شرایط بحران. 41
2.4.5 وابستگی رسانهها به برق.. 43
2.5 بخش چهارم – اطلاع رسانی در شرایط بحران. 44
2.5.1 ده نکته خبری برای خبرنگاران و سردبیران در بحران. 45
2.5.2 ارتباطات نیروهای خبری در بحران. 47
2.5.3 انواع ابزار های رایج ارتباطی.. 47
2.5.4 سامانههای اطلاع رسانی عمومی و هشدار. 48
2.6 بخش پنجم – شیوههای اطلاع رسانی.. 54
2.6.1 اطلاعیههای از پیش منتشر شده54
2.7.1 نظریهی وابستگی مخاطبان. 58
2.7.3 مدل ارتباطات بحران گونزالز- هررو و پرات... 62
2.7.4 برنامه ریزی ارتباطات بحرانی استراتژیک – یوسلی (۲۰۰۲)64
2.7.5 برنامه ارتباطی قبل از بحران مارش و رابینز. 65
2.7.6 عناصر دهگانه برنامه ارتباط بحران زرمان ( 1995)66
2.7.7 نظریه مارپیچ مثبت و منفی رسانهای.. 67
2.7.8 نظریه گالتونگ درباره بحران. 70
2.7.9 نظریه اسکوگلند و اولسن درباره ایجاد ارتباط با رسانه ها71
3.4 جامعه نمونه و روش نمونهگیری.. 75
3.5 تکنیک یا ابزار جمعآوری اطلاعات... 76
3.7 روشهای آماری تحلیل دادهها و آزمون فرضیهها76
4 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها77
4.2 بخش اول: تجزیه و تحلیل توصیفی.. 78
4.3 بخش دوم: تجزیه و تحلیل استنباطی.. 122
5.3.2 پیشنهاد برای تحقیق بعدی.. 136
فهرست جداول
جدول 1 – جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی ایجاد امکان مدیریت بحران توسط رسانهها78
جدول2 -جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی کاهش خسارات ناشی از بحران بوسیله اطلاع رسانی.. 79
جدول 3- جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی ایجاد هماهنگی بوسیله اطلاع رسانی.. 80
جدول 4 - نمودار توزیع فراوانی جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی صرفا جنبه آموزشی داشتن رسانهها81
جدول 5 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی ایجاد مزاحمت رسانهها در شرایط بحران. 82
جدول 6 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی دامن زدن رسانهها به بحران. 83
جدول 7 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی رسانههابه عنوانارکانمدیریتبحران. 84
جدول 8 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی ایجاد هماهنگی بین نهادها توسط رسانهها85
جدول 9 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی دادن امکانات ویژه به رسانهها در شرایط بحران. 86
جدول 10 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی رسانهها به عنوان نخستین مراکز دریافت کننده برق.. 87
جدول 11 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی مفید بودن انتشار اطلاعیهها، خارج از محدوده بحران. 88
جدول 12 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی پیشبینیمراکزجایگزینرسانهای.. 89
جدول 13 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی ایجادمراکزرسانهایمتحرک.. 90
جدول 14 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی استقرارایستگاههایرادیوییسیار. 91
جدول 15 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی نزدیکیمرکزانتشاراخبارواطلاعیهها92
جدول 17 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی تاثیر آموزشاصحابرسانه. 94
جدول 18 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی ارتباطدائموتعاملمدیرانبحرانواصحابرسانه. 95
جدول 20 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی تنظیموتدوینپیشنویساخبار،اطلاعیههاوبرنامههایآموزشی 97
جدول 22 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی میزاناستفادهعموممردمازرسانههایسنتی.. 100
جدول 23 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی امکاناستفادهازرسانههایدیجیتال. 101
جدول 24 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی استفادهازاطلاعیههایازپیشتکثیرشده102
جدول 25 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی استفادهازرادیوبرایاطلاعرسانی.. 103
جدول 26 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی استفادهازتلفنهمراهبرایاطلاعرسانی.. 104
جدول 27 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی استفادهازتلویزیونبرایاطلاعرسانی.. 105
جدول 28 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی استفادهازروزنامههایمنتشرشدهدر سایر نقاط.. 106
جدول 30 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی تفاوتاطلاعرسانیدربحرانجنگباسایربحرانها108
جدول 32 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی تفاوتاطلاعرسانیدربحرانهایاقتصادیباسایربحرانها110
جدول 33 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی تفاوت اطلاعرسانیدربحرانهایمنطقهای،ملیوبینالمللی 111
جدول 34 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی تفاوتاطلاعرسانیبهمخاطبانداخلمنطقهبحرانوخارجازآن 112
جدول 36 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی تفاوت اطلاعرسانیبهمخاطبانداخلبحران؛برایمردمومسئولین 114
جدول 37 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی براساس جنسیت پاسخگویان. 115
جدول 38 - جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی براساس سن پاسخگویان. 116
جدول 39 – جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی سابقه پاسخگویان. 117
جدول 40 – جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی براساس تحصیلات پاسخگویان. 118
جدول 41 – جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی براساس رشته تحصیلی پاسخگویان. 119
جدول 42 – جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی براساس سمت در حوزه پدافند غیر عامل.. 120
جدول 43- جدول توزیع فراوانی و درصد فراوانی کارشناس پدافند یا رسانه. 121
فهرست نمودارها
نمودار 1 - عوامل تاثیر گذار بر نمایش و ارائه رسانهای یک بحران. 68
نمودار 2 – نمودار توزیع فراوانی ایجاد امکان مدیریت بحران توسط رسانهها78
نمودار 3 - نمودار توزیع فراوانی کاهش خسارات ناشی از بحران بوسیله اطلاع رسانی.. 79
نمودار 4- نمودار توزیع فراوانی ایجاد هماهنگی بوسیله اطلاع رسانی.. 80
نمودار 5- نمودار توزیع فراوانی صرفا جنبه آموزشی داشتن رسانهها81
نمودار 6 - نمودار توزیع فراوانی ایجاد مزاحمت رسانههادرشرایطبحران. 82
نمودار 7 - نمودار توزیع فراوانی دامن زدن رسانههابهبحران. 83
نمودار 8 - نمودار توزیع فراوانی رسانههابه عنوانارکانمدیریتبحران. 84
نمودار 9 - نمودار توزیع فراوانی ایجاد هماهنگی بین نهادها توسط رسانهها85
نمودار 10 - نمودار توزیع فراوانی دادن امکانات ویژه به رسانهها در شرایط بحران. 86
نمودار 11 - نمودار توزیع فراوانی رسانهها به عنوان نخستین مراکز دریافت کننده برق.. 87
نمودار 12 - نمودار توزیع فراوانی مفید بودن انتشاراطلاعيهها،خارجاز محدودهيبحران. 88
نمودار 13- نمودار توزیع فراوانی پیشبینیمراکزجایگزینرسانهای.. 89
نمودار 14 - نمودار توزیع فراوانی ایجادمراکزرسانهایمتحرک.. 90
نمودار 15 - نمودار توزیع فراوانی استقرارایستگاههایرادیوییسیار. 91
نمودار 16 - نمودار توزیع فراوانی نزدیکیمرکزانتشاراخبارواطلاعیهها92
نمودار 18 - نمودار توزیع فراوانی تاثیر آموزشاصحابرسانه. 94
نمودار 19 - نمودار توزیع فراوانی ارتباطدائموتعاملمدیرانبحرانواصحابرسانه. 95
نمودار 20 - نمودار توزیع فراوانی آموزشمدیرانبحراندرزمینهیارتباطبااصحابرسانهدرشرایطبحران. 96
نمودار 21 - نمودار توزیع فراوانی تنظیموتدوینپیشنویساخبار،اطلاعیههاوبرنامههایآموزشی.. 98
نمودار 22 - فراهمآوردنامکانحضوراصحابرسانهدرکانونبحرانهایدرحالوقوع. 99
نمودار 23 - نمودار توزیع فراوانی میزاناستفادهعموممردمازرسانههایسنتی.. 100
نمودار 24 - نمودار توزیع فراوانی امکاناستفادهازرسانههایدیجیتال. 101
نمودار 25 - نمودار توزیع فراوانی استفادهازاطلاعیههایازپیشتکثیرشده102
نمودار 26 - نمودار توزیع فراوانی استفادهازرادیوبرایاطلاعرسانی.. 103
نمودار 27 - نمودار توزیع فراوانی استفادهازتلفنهمراهبرایاطلاعرسانی.. 104
نمودار 28 - نمودار توزیع فراوانی استفادهازتلویزیونبرایاطلاعرسانی.. 105
نمودار 29 - نمودار توزیع فراوانی استفادهازروزنامههایمنتشرشدهدرسایرنقاط.. 106
نمودار 30 - نمودار توزیع فراوانی تفاوتاطلاعرسانیدربحرانهایطبیعیبابحرانهاییکهعاملانسانیدارند 107
نمودار 31 - نمودار توزیع فراوانی تفاوتاطلاعرسانیدربحرانجنگباسایربحرانها108
نمودار 32 - نمودار توزیع فراوانی تفاوتاطلاعرسانیدربحرانهایسیاسی – امنیتیباسایربحرانها109
نمودار 33 - نمودار توزیع فراوانی تفاوتاطلاعرسانیدربحرانهایاقتصادیباسایربحرانها110
نمودار 34 - نمودار توزیع فراوانی تفاوت اطلاعرسانیدربحرانهایمنطقهای،ملیوبینالمللی.. 111
نمودار 35 - نمودار توزیع فراوانی تفاوتاطلاعرسانیبهمخاطبانداخلمنطقهبحرانوخارجازآن. 112
نمودار 36 - نمودار توزیع فراوانی تفاوتاطلاعرسانیبهمخاطبانداخلمنطقهبحرانوخارجازآن. 113
نمودار 37 - نمودار توزیع فراوانی تفاوت اطلاعرسانیبهمخاطبانداخلبحران؛برایمردمومسئولین.. 114
نمودار 38 – نمودار توزیع فراوانی براساس جنسیت پاسخگویان. 115
نمودار 39 - نمودار توزیع فراوانی براساس سن پاسخگویان. 116
نمودار 40 – نمودار توزیع فراوانی براساس سابقهدر حوزه پدافند غیر عامل ومدیریتبحران. 117
نمودار 41 - نمودار توزیع فراوانی براساس تحصیلات پاسخگویان. 118
نمودار 42 – نمودار توزیع فراوانی براساس رشته تحصیلی پاسخگویان. 119
نمودار 43 – نمودار توزیع فراوانی سمت در حوزهی پدافند غیر عامل.. 120
نمودار 44 – نمودار توزیع فراوانی کارشناس رسانه یا پدافند غیر عامل.. 121
توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))
مبلغ واقعی 19,000 تومان 50% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 9,500 تومان
برچسب های مهم